Kaksplus.fi

keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Burgundy love




Yksi mun ehdottomista lempiväreistä on burgundy ja kaikki mahdolliset viininpunaisen ja tummanliilan sävyt. Kävin tuossa muutama viikko takaperin mun ihana kampaajan Sandran luona Profissa ja alettiin taikomaan mulle kunnon kevät hiuksia. Mulla on ollu tässä vaalennusprojekti käynnissä jo vuoden :D pikkuhiljaa erittäin erittäin tummanruskeesta ollaan menty mun omaa väriä kohden ja latvoja blondattu vähän rankemmin. Tyvessä mulla on nykyään vaan oma väri ja muutamia raitoja ja sitten toi latva on vaalea. Oman haasteensa sellaiseen upean kylmään vaaleaan sävyyn tuo tumman pohjan lisäksi mun hiuksissa piilevä punapigmentti. Laitettiin nyt viimeksi blondauksen lisäksi ihanan hempeän pastellisia vaaleanpunaisia raitoja tuomaan hieman maustetta hiuksiin. Ne ei vaan ihan vielä päässeet täysin oikeuksiinsa, koska mun latvan vaalea väri ei ole tarpeksi kylmä. Kauniita ne siltikin oli! :)




Samalla Sandra kertoi mulle uusista semi-permanent väreistä, joita heille oli tullut liikkeeseen! Näitä oli niin monta upeeta väriä, että valinnanvaikeus iski :D
Pikkusen myös mietitytti, että miten mä onnistun itse laittamaan tällaista päähäni ja sen pitäisi vielä näyttää jotenkin hyvältä?
Yllättävän helppo prosessi se kuitenkin oli! Eli tämä toimii hoitoaineen tapaan. Pesin ensin hiukset normaalisti ja laitoin ihan tavallista hoitoainetta, johon päälle sitten (hanskojen kanssa!) aloin levittämään tätä väriä vain latvoihin.
Ensimmäisen parin minuutin aikana tuntui, että väri ei imeydy tukkaan ja ajattelin, että tästä tulee ihan varmasti tosi epätasainen. Ohjeen mukaan väriä pidetään 15-30minuuttia riippuen kuinka tumman sävyn haluaa. Itse pidin noin 10minuuttia ja olihan se napannut kiinni hyvin vaikka alkuun tuntu että ei ja tuli vielä melko tasaista jälkeä! :)



Tästä tuli kyllä niin super ihana lopputulos ja tuo väri ei kuitenkaan pysy ikuisuutta, joten tällä saa mukavaa vaihtelua! :)
Pakko ens kerralla kyllä napata seuraava väri mukaan kun käyn Profilla! ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti