Kaksplus.fi

lauantai 8. maaliskuuta 2014

Time is not my friend!


Noniin! Aloitinpas mä hyvään väliin tän bloggaamisen kun ei meinaa aika riittää istuu alas ja kirjotella :D Mutta minkäs sille voi, se on alotettava sillon kun siltä tuntuu! Ja selkeesti mun rytmit on viikonloppuisin samat kun viikolla, koska nyt iloisesti lauantai aamuna heräsin 7.20… vielä illalla uhosin nukkuvani puolille päivin, mutta tässähän tää aamu menee koneella.



Työn puolesta alkaa nyt sellanen mukava Tampere-Helsinki rumba. Eli siis lähes joka viikko olis muutaman päivän reissu koulutuksen muodossa Helsinkiin. Ei siinä muuten mitään, mutta päivt venyy kauheen pitkiksi eikä meinaa jaksaa mitään sitten kun kotiin pääsee… niin ja kai sitä pitäis lukea ja tehdä ne etätehtävätki ennen kursseja :D Toisaalta kaikki tää tähtää toukokuun alkupuolella olevaan tenttiin, johon olis kurssien ja niiden lukemisten ja tehtävien lisäksi tuollainen mukava pino erittäin mielenkiintosia ja hyvän juonen omaavia kirjoja, kuten Kauppa- ja varallisuusoikeiden pääpiirteet sekä Mitä tilinpätös kertoo? Juup… Oon aivan varma että ne on ihan yhtä hyviä kun noi viimeksi luetut Fifty Shades of Greyt tai Sylvia Dayn Crossfire kirjat :D




No onneksi tosiaan vaan toukokuuhun näitä iloisia aiheita ja sitten on tentti ohi (toivottavasti läpäistynä) ja voi taas keskittyä ihan muuhun luettavaan vapaa-aikana.

Tän urakan lisäks minä menin fiksuna tyttönä viime kesän kesäloman (lue: järjettömän mässäilyn ja juhlinnan :D ) jälkeen liittymään kuntosalille ja päätin alottaa elämäntaparemontin… noooo sitä odotellessa! Alkuun innostuneena jaksoi tietysti käydä siellä ja siitä jopa nautti, sitten tuli ”joulutauko” joka kesti tuonne helmikuun loppupuolelle ja nyt sitten pikkuhiljaa uusi yritys! Ai että kun ihan huokuu tää reippaus musta kun tätä luen :D No joka tapauksessa se on ainakin selvinnyt, että kuntosalilla käyminen ja ryhmäliikunta ei oo mun juttu. Mielummin juoksen tuolla pihalla vaikka kaks tuntia hyvän musiikin tahdissa ja nautin raikkaasta ilmasta. Joskus lukio aikana innostuin kuntosalista ja vietinkin siellä jokaisen aamun ennen koulua, mutta ei vaan enää saa sitä samaa hyvänolon fiilistä sieltä. Nuo kuntosali sopparithan on vielä tietysti vuoden mittaisia eli syyskuun alkuun asti mulla olis vielä aikaa innostua asiasta ja tehdä siitä elämäntapa… tosin kun tää kevät tulee pikkuhiljaa niin kyllä se vaan tuntuu siltä, että ennemmin sitä heittää juoksulenkkarit jalkaan kun menee sisälle hikoilemaan :D katsotaan miten käy vai meneekö koko jäsenyys hukkaan! Kaikkea pitää vaan aina kokeilla ja tässä tietysti ajatus takaraivossa että ”oonhan mä ennenki tykänny tästä” jep! :D



Tähän vielä päälle muutamat kivat pikku projektit, joista myöhemmin mahdollisesti lisää niin kysynpähän vaan, että millä järjellä ja millä ajalla? :D
Tuolla ei vielä kaiken lisäks oo kauheen piristävä ilma ulkona ja vähän tarvii miettiä, että onko nyt kevät vai syksy, mutta positiivista on se kuitenkin ettei lunta enää ole! Ja päivät on paljon valosampia, joten eiköhän tästä päästä pikkuhiljaa siihen auringonpaisteeseen ja lämpöön.  Hope so! :)

Oon ollu nyt niin ”positiivinen” taas, että pakko lopettaa tää tarina pirteemmissä merkeissä :D Viime viikonloppuna vierailtiin tuolla ”maalla” ja nähtiin ihania koiramurusia <3

Auringon pilkahdus <3



Käytiin vierailemassa Lammilla mun rakkaan veljen ja sen vaimon luona, jossa oli kaks ihanaa tätskän murua, Luna ja Ismo :)

Luna love <3

Ismo the sekopää :D


Hämeenkoskelta löyty kaks tällästä hassutassua :D Bella ja Alma

Mini Alma! :)

Bella ei ihan ollu sinut kameran kanssa :D

:D


Ja sitten käytiinhän me ihan kaupungissakin moikkaamassa Emmiä ja Eskoa <3

 
Mun erittäin fiksu paras ystäväni :D <3

Tädin pikku kakkiainen <3



Jes! Siis aikatauluongelmien kautta eläimiin ja viikonlopun visiittiin Hämeessä on hyvä lopettaa ja lähtee ton oman murusen kanssa lenkille… jos se jaksaa lähteä :D



Tässä hieman piristystä vielä lauantaille ;)




2 kommenttia:

  1. Mulle kävi päinvastoin, sillä olin ajatellut herätä ajoissa, mutta heräsin vasta yhdeltätoista ja heti tuntui, että puolet päivästä meni hukkaan. Juu, ihan varmasti noi sun tenttikirjat on yhtä mielenkiintoisia kuin noi alemman kuvan kirjat ;D Täällä sama aikaongelma, kun nykyään yritän laittaa urheilun blogin edelle, mutta parempi harvoin kuin ei ollenkaan :)

    VastaaPoista
  2. haha! :D joo mä olisin mielelläni heränny vasta noin myöhää! ja totta joo enhän mä alunperinkään ajatellu joka päivä kirjottaa, mutta tosiaan aina vaan kun kerkeää! :)

    VastaaPoista