Kaksplus.fi

keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Let's Festival!

Jes, eli mun tän kesän festarireissu on nyt varmistunut! Lähdetään siis tyttöporukan kanssa Mikkeliin Jurassic Rockiin! Se on samalla mun loman aloitus, ei vois olla parempaa tapaa alottaa loma <3 Pääesiintyjänä on perjantaina tietysti HIM ja se onkin mun osallistumisen pääasia hyvän seuran lisäksi ;) Saman tien kun päätin lähteä reissuun mukaan piti alkaa kaivamaan vanhoista HIMin keikoista kuvia ja tuli ihan huikee fiilis! Ei vitsit, pääsen taas kuuntelemaan tota ihanuutta livenä! Me so happy! :)








No, mutta tulihan sieltä fiilistelyn perään heti se normaali stressin aihe: mitä hittoa mä laitan päälle???? :D Nyt se ongelma ei ehkä oo se perus ”mulla ei oo mitään päälle pantavaa” vaan nyt on liikaakin ideoita päässä ja ilma tietysti vaikuttaa asiaan ja kaikkee ei voi laittaa samaan aikaan päälle ni mikä on sitten se paras vaihtoehto? Niin…aivan! Kerkeen tuskastuu ennen kun on ens viikon perjantai :D Kävin vähän hakemassa fiilistä ja inspiraatiota Pinterestin ihmeellisestä maailmasta ja löysinkin ideoita tyyliin, jollaisen haluan saada toteutettua kauniisti, mutta samalla mukavasti että jaksaa koko illan juhlia!























Tuli myös tilattua flastat.com sivustolta tällaisia ihania metallinhohto tatskoja. Mun ostoskoriin löysi tiensä setti nimeltä Sheebani, joka on saanut inspiraationsa henna tatuoinneista ja nimetty orvon Sheebani tytön mukaan. Näiden hinnasta menee myös 5% hyväntekeväisyyteen Intian orpojen lasten hyväksi. Ei siis mikään turha tuhlaus vaan samalla pystyi tekemään hyvää ;) Perustelenko mä omaa shoppailua itelle vai täh? :D oli miten oli, en malta oottaa että nää tulee! Toivottavasti kerkee tonne festarihuumaan mukaan ja pääsen testaamaan niiden kestävyyden!





Että tällänen ”ahdistelu” tällä kertaa! Tulispa jo ens viikon perjantai! <3



                                                                 Inspiraatiokuvat Pinterest.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti