Kaksplus.fi

torstai 28. elokuuta 2014

GlamGlow

Oon haaveillut tästä tehonaamiosta jo pitkään! Nyt kun oltiin reissussa niin kentältä kyselin moista myös, mutta tietysti loppuunmyyty :( No, hätä ei ole tämän näköinen; Stockmann pelasti tilanteen ;)




GlamGlown mutanaamioita on monenlaisia, moneen eri tarkoitukseen. Mun iho on aivan mielettömän kuiva ja näistä tää ThirstyMud on kun mulle tehty! Tehokosteuttava ja monikäyttöinen tuote. Oon nyt kokeillut tätä päivällä ja pitänyt noin 10-20min kerrallaan. Naamio soveltuu myös yökäyttöön, jota haluisin kauheesti testata, mutta pyörin öisin kun hyrrä, joten en oo vielä uskaltanu ettei lakanat oo aivan mudassa :D Tätä myös suositellaan käytettäväksi lentojen aikana, jolloin iho yleensä aina kuivuu herkemmin. Eli siis ens reissuun pakko pakata tää mukaan!






Täytyy nyt testata säännöllisellä käytöllä mikä on vaikutus, mutta nyt muutaman kerran jälkeen oon ihan myyty! Ja tuoksukin on ihanan toffeinen ja kookoksinen. Täytyy siis varmaan jossain vaiheessa hankkia muitakin versioita testiin. Jos siis oot harkinnut tän tuotteen ostamista, suosittelen lämpimästi! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti