Kaksplus.fi

lauantai 30. elokuuta 2014

Hups...

Kävästiin siis Helsingissä torstaina ja sieltä ajettiin sitten Lahden kautta hakemaan ihana Emmi meille viikonlopuks <3 Olin päättänyt ostaa jonkun uuden laukun, koska tosiaan reissussa ei tullut shoppailtua kauheesti. Kuten jo täällä mainitsin, niin himoilin tota Louis Vuittonin Siracusa laukkua. Helsingin liikkeessä noita oli just tasan se yks kappale ja se oli aivan ihana! Just sellanen mistä oon haaveillu…. Tuo mies ei tykänny siitä yhtään ja mua ärsyttää, koska se on vaan niin upee! :D No siis sen ostaminen ei ollu vielä vaihtoehto, koska oon/olin vasta puolessa välissä säästämisessä tohon ihanuuteen. Pohdiskelin sitten pitkään, että ostanko huivin, mitä oon kanssa haaveillu. Se olis ollu fiksu näihin keleihin kyllä! Sitten toinen haave on ollu toi Eva Clutch Damier Azur kuosissa. Sovittelin ja mallailin Evaa liikkeessä ja Tuomaskin tykkäs sen ulkonäöstä niin hups… menin vahingossa kassalle ja poistuin ruskea paperikassi kädessä liikkeestä. Ihan siis silkka vahinko! :D Sen verran alko miestä ahistamaan, että piti saada iso olut Hard Rock Cafesta... ei kuulemma enää suostu kyseiseen puljuun tulemaan...nössö :P



Ihanan vakava ilme oli aamulla :D



Eva on siitä ihana, että se on niin monikäyttöinen! Ite tykkään rennompien asujen kanssa pitää tollasta pitkää hihnaa, jotta ei tarvii kädessä kantaa laukkua ja tää mahdollistaa sen. Sitten on myös se vaihtoehto, että käyttää vaan tota pientä hihnaa tai sitten ei hihnaa ollenkaan. Mulla on tummiin asuihin Guessin tuollanen pieni niitein koristeltu laukku, josta tykkään eli tää oli oikein tarpeellinen lisä vaaleempien asujen kanssa käytettäväks ;) Eva selvis eilen ensimmäisestä baarireissustaan ilman ruhjeita ja tänään kokeillaan uudestaan Venetsialaisissa :D




2 kommenttia:

  1. Onnittelut uudesta laukusta <3 Eva on ihana laukku kaikilla muilla paitsi mulla, sillä omastani luovuin puolen vuoden käytön jälkeen. Meillä mies viihtyy vähän liiankin hyvin Vuittonilla, kun sillä on omat ostoksensa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) <3 Niin mä muistelen, että tästä oli puhetta! Mä tosiaan tykkään ton takia, että on tuo pidempikin hihna vaihtoehtona. Haha, joo meillä tuli vaan kauhistelua ja hikikarpaloita otsalle siellä :D

      Poista