Kaksplus.fi

torstai 4. syyskuuta 2014

Autumn, I'm ready!

Meikäläinen viettää viime hetkiä kesälomasta ja syksy tulee kovaa vauhtia! Ei haittaa ;) Joo, oon enemmän kesäihminen, mutta niin kauan ennen kun lunta tulee ni tää on ok! Rakastan yli kaiken kynttilöitä ja meillä onkin kämppä niitä täynnä…nyt saa hyvällä omalla tunnolla laittaa roihut palamaan, kun on jo viilee ja pimeetä iltaisin. Oon myös villasukka fanaatikko, joten siinäkin mielessä hyvä. Tosin käytin jo kesällä villiksiä, mutta eikai se aina aikaa kato :P



Lomalla on tullut luettua melko paljon. Löysin uudestaan mun lempikirjailijan! Rakastan lukee kaikkee hömppää, koska sillon saa rentoutua eikä tarvii miettiä liikoja. Suurimman osan kirjoista luen englanniksi ja yleensä tarinat on parempia noin, koska niissä ei oo sitä suomentajan ”omaa näkemystä” ja pääsee lukemaan tarinan juurin niin ja juuri niillä sanoilla kun se on tarkoitettu. Tosiaan noista hömppäkirjoista mun lempparit on Sophie Kinsellan käsialaa. Kaikki osat Himosoppaajasta on luettuna ja odottelee tuolla hyllyssä seuraavaa kierrosta. Myös muut Sophien kirjat oon aikoinaan lukenut ja nyt uusimmista yhden luin reissussa, seuraava on luvussa ja yksi vain on kaupassa! Tän uusimman, mitä tällä hetkellä luen ostin jonkun mielenhärön takia suomeksi ja jo nyt ottaa hieman päähän… tosin Mama oli kiitollinen mun ”erheestä” että pääsee lukemaan kirjan kun oon ite sen kanssa valmis :D Näitä kirjoja oon yleensä haalinut lentokentiltä juurikin lomaluettavaksi. Syksy tuo aina tullessaan tän mielettömän lukuinnon mulle. Luulis, että kesällä, mutta sillon ei jaksa olla paikoillaan jos ei oo pakko. Eli siis mikä on parempaa kun syksyllä käpertyä villasukat jalassa, kynttilänvalossa ja lasin punkkua kera sohvannurkkaan lukemaan? Ei mikään! :)



Eilen tuli myös muussakin mielessä valmistauduttua syksyyn! Pääsin siis vihdoin Sandran käsittelyyn ja eroon mun blondeista kutreista. Toivon todella, että opin tästä nyt vihdoin ja viimein, että en vaan viihdy blondina. En sitten millään! Se välivaihe, joka ei ollut ihan blondi oli vielä ok, mutta tää lopullinen…not my piece of cake! Vielä tuo Kreikan aurinko, merivesi ja altaan kloori..huh! Niin surkeeseen kuntoon meni tukka, vaikka oon lotrannu Moroccanoililla ja hiusnaamioilla jne. Teinkin sitten eilen uhrauksen ja sanoin, että kaikki huonot latvat pois vaan, että mun kasvatusprojekti saa uuden, terveen alun! Lähtihän sitä mittaa ja tuntuu hassulta, mutta kyllä se sieltä Biotiinin voimalla kasvaa ;) Ainakin tukka on nyt tumma ja terveennäköinen! Nappasin vielä äsken Koskikeskuksesta tuollaisen KC:n värinaamion jollaista Sandra mulle suositteli, että värin syvyys pysyy paremmin. Tää oli tällainen minikoko eli pitää siis kunnon puteli metsästää jostain muualta vielä :)





Kampaajan jälkeen suunnistin Cafe Europaan (taas…. :D) lounassalaatille ja juoruilemaan Clarissan kanssa <3 Tullut nyt lomalla sen verran mässäiltyä ja herkuteltua ulkona, että tää pöhötys ja pallomainen olo alkaa tuskastuttaa :D Vaikka en (jännä..) odota töihinpaluuta, mutta odotan sitä rytmiä arkeen ja ruokavalion muutosta takaisin siihen normaaliin! Ollaan myös sovittu Tuomaksen kanssa, että alotetaan yhdessä muutenkin terveempi arki ja suunnataan juoksulenkkari kaupoille lomien jälkeen. En malta oottaa! :)



Alkuviikosta postissa napsahti myös uudet syyskengät. Ostan joka syksy tuollaiset korkeavartiset kengät, koska ne on niin helppo yhdistellä eri asuihin. Mulla on ollu vaikka minkälaisia ja ihan lättäpohjia tai pienellä korolla. Heitin moisia viis paria muutossa roskiin :D Eli siis oon ostanu sellaisia surkeita, ei nahkaisia versioita. Reissusta kun tultiin, niin mainosten joukossa oli Elloksen esite, -40% vapaavalintaisesta tuotteesta. Saman tien alkoi raksuttamaan kengät ja nämä sieltä löytyi! Nahkaiset ja pieni korko. Nuo varret on myös ihanat väljät, jotta niihin saa loppusyksystä/alkutalvesta mahdollisesti vähän paksummat housujen puntit. Ainoo asia mistä en oo varma näitten kohdalla on nuo takaosan vetskarit. Siis joo itsessään ne on ihanat, mutta ne on kultaiset. Käytän kuitenkin vaan hopeita ja valkokultaisia koruja. Hetken pohdinnan jälkeen päädyin siihen, että onhan mun Vuittoneissakin kaikki metalliosat kultaisia, joten antaa mennä vaan! Oon nyt löytänyt hyviä nahkaisia kenkiä useammat Ellokselta ja oon ollut todella tyytyväinen. Ne mun lemppari biker buutsit, jotka on joka festareilla on myös tuolta tilattu. Enpäs olis uskonut, mutta tästä lähin täytyykin aina kurkkia nuo nettisivut ekana kun kenkiä etsii :)






Jep jep…viimesiä viedään lomasta! Jos sitä lähtis varastoon ettimään sitä kadoksissa olevaa punaista nahkatakkia. Mä en pysty käsittää missä se on, kun muistan vieneeni vaan toppatakit sinne… Viimenen oljenkorsi silti! Tai sitten meillä on varastelevia haamuja kotona :D Lauantaina pääsee Maman kanssa teatteriin, niin jos sinne saisin vihdoin sen pallomekon päälle :) Pakko vaan kaivaa mekon seuraksi paksummat sukkikset, koska viimeiset pari päivää ollut ihan flunssainen olo :( Aivastuttaa, kurkku kipee ja iltaisin kuumeinen olo…MÄ EN HALUA TULLA KIPEEKS!!! En en en…. Hope so selviisin Maman keittämän mehun vitamiineilla tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti