Kaksplus.fi

tiistai 2. syyskuuta 2014

The best weekend ever!

Huh! Tulihan sitä lomalla juhlittua nyt sitten vielä kertaalleen :D Eli siis viime torstaina haettiin Hesan reissun päätteeksi Emmi meille ja Tero liittyi seuraan perjantaina. Ei oltu yhtään tajuttu, että tietenkin on venetsialaiset viikonloppuna, mutta se teki kivan lisän iltaan, kun päästiin ilotulituksia kattelemaan!


Torstaina oltiin melko myöhään vasta kotona, kun matkanteko Lahti-Tampere välillä kesti sellasen kuus tuntia :D Pysähdeltiin Lammilla ja sitten juotiin skumpat naisten kesken Pälkäneellä, kun Nemoa haettiin päivähoidosta. Tällä aikaahan miehet oli livahtanu saunaan ja kotimatka venähti taas :D No eipä meillä kiire ollu, kun lomalla ollaan! Kotiin kun päästiin niin juoruiltiin vaan koko ilta.



Perjantaina kun heräiltiin lähdettiin kaupungille pyöriskelemään ja lounaalle Cafe Èuropaan. Mä en löytänyt oikein ostettavaa, mutta ehkä ihan hyvä näiden viime aikaisten shoppailujen takia :P Sieltä sitten kaupan kautta kotiin valmistautumaan iltaan! Tuomas oli hakemassa Teroa, joten saatiin olla tuo koko päivä Emmin kanssa kahestaan. Ei siis pojat pahalla, mut oli ihan kivaa :P Kokkailin meille illaks pizzaa, mistä saatiin sitten yöruuatkin näppärästi. Perjantaina oli siis tarkoitus käydä vaan muutamilla, mutta hups poistuttiin Kaijakasta pilkun maissa :D Mentiin siis ensin Bändäriin ja kävästiin me yhillä Montussakin. Sieltä sitten kotimatkalla päätettiin poiketa Kaijakan karaokessa (onneks vaan kuuntelemassa.. :D) ja sinnehän me unohduttiin. No mitä pienistä, hauskaa oli ja se olikin viikonlopun pääasia ;)





Lauantaina oli ihan hulvaton aamu ja tuli naurettua varmaan vuoden edestä :D Kokkailin aamusta kanasalaattia kaikille ja sitten illasta jauheliha-kesäkurpitsa pastaa. Olin oikeen kanaemona ja pakotin lapsukaiset syömään ennen kun saa juoda :P haha! Seuraava ongelma olikin sitten ne vaatteet illaksi. Halusin kauheesti laittaa Evan, mutta sitten tollanen tummempi väriyhdistelmä houkutti jotenkin enemmän illan plääniä ajatellen. Oon myös haaveillu sen Kreikasta ostetun pallomekon laittamista, mutta mun päässä on nyt fiksaatio siitä punaisen nahkatakin kanssa ja mä en piru vie tiedä missä se takki on! Olishan se varmasti näyttäny kivalta ton mustankin kanssa, mutta kun jotain saa päähänsä niin ei auta. Päädyin siis tähän ihanan rokahtavaan ruutumekkoon. Aivan ihana ja siihen sai vielä vähän lisää asennetta noilla sukkiksilla! Ainoo mikä ahdistaa niin on toi mun tukka. Siis jumankekka se on vaalee! Joo se on ollu koko ajan, mutta nyt tuntuu että se vielä auringossa vaaleni entisestään. En pysty elää tän kanssa. Luojan kiitos mulla on maailman paras kampaaja ja sain siirrettyä mun loppukuun ajan huomiselle. Jos sitä sais sen tumman tukan takas! Ei vaan oo toi vaalee mun juttu… ei tunnu yhtään iteltä, pelistä kun kattoo niin näyttää ihan possulta ja mitkään vaatteet ei näytä siltä kun tumman tukan kanssa… no se on taas kokeiltu ja todettu, ettei vaalee tukka vaan oo mun juttu :D







Lähdettiin Players Boatille istumaan ja kuuntelemaan Veetiä sekä kattomaan ilotulituksia. Oli muuten taas kerran hienot räiskeet! Meillä oli oikein kaverikuvien viikonloppu, kun joka välissä otettiin porukalla kuvia… Kerrankin oltiin Emmin kanssa irvistelemättä, niin tietysti pojat hoiti sen puolen :D


Ihana ilme taas Tuomaksella vaihteeks.. :D




Laivalta siirryttiinkin sitten Jack the Roosteriin. No…mä en edes tiedä miten mä tän asian ilmaisisin, koska oon mielettömän pettyny. En oo pitkään aikaan käynyt Roosterissa, no en ylipäätään pikkupaikkoja lukuun ottamatta missään Tampereen yöelämässä. Nyt kun pitkästä aikaa lähtee niin olihan se ehdottomasti tuonne mentävä, koska siellä on aina ollut takuuvarmasti hauskaa ja hyvää musiikkia. Edelleen musiikissa ei ollut vikaa ja bändi oli aivan loistava! Mutta sitten se palvelu… Kun tultiin sisälle niin huomasin ettei ollut enää samaa henkilökuntaa töissä, ei siinä mitään, mutta miten tää uus porukka oli jotenki kauheen ilkeetä? Aluks ajattelin vaan, että ehkä niillä on vähän huono päivä ja ottaa päähän olla töissä…toisaalta ei sekään oikeuta käyttäytymään asiakkaita kohtaan huonosti, ainakaan mun mielestä. Saatuani aivan järjettömän törkeetä palvelua tiskillä yksin asioidessani, avauduin muulle seurueelle ja kaikki oli asiasta samaa mieltä. Miksi pitää olla baarissa töissä jos ei kiinnosta asiakaspalvelu? Me maksetaan teidän palkka ja saadaan vastineeksi vittuilua ja meidän ilta yritetään pilata tiuskimalla ja olemalla ilkeitä. Anteeksi kielenkäyttö. Jos oon yksin tiskillä ja tilaan neljän hengen seurueelle juomat ja ne tuodaan vaan mun eteen ja pyydän tarjotinta lainaan niin ei se mun mielestä oikeuta pyörittelemään silmiä ja kiroilemaan? Ymmärtäisin tän jotenkin jos oltais ite käyttäydytty huonosti, mutta näin ei todella ollut. Tulipahan todistettua, että kyllä sen paikan ne ihmiset aina tekee! Ens kerralla kun lähetään niin aivan varmasti kierretään mun entinen lempibaari hyvin kaukaa…ehkä sitten taas kun henksu vaihtuu uudestaan :D No siis oli illassa hyvääkin, mutta kyllä tuollaset aina laskee fiilistä ja jää varmasti mieleen vähän liiankin hyvin. Harmi, koska paikka on muuten kiva!







Sunnuntai meillä meni ihan löhöillessä. Yritin houkutella porukkaa lähtemään ulos syömään, mutta kukaan ei innostunut :D Vietettiin siis kunnon darrailupäivä himassa ja kateltiin stand-uppia kunnes Emmin ja Teron bussi lähti. Kaiken kaikkiaan ihan super ihana viikonloppu, ihanassa seurassa! Kiitos murut <3 Nyt onkin sitten mennyt eilinen vaan siivotessa ja alkoi se loman loppumisen ahdistuskin. Enää tää viikko ja sitten taas töihin. Miten nää lomat aina meneekin niin nopeesti? Buu! No onneks on vielä kivaa tiedossa teatterin merkeissä ennen ihan kunnolla arkeen palaamista. Jos sitä nyt sais vaikka ittensä liikkeelle ja tehtyä ihan vaikka jotain….toisaalta voishan sitä vielä tän päivän vaan löhötäkin ja alottaa vaikka uuden kirjan :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti