Kaksplus.fi

maanantai 6. lokakuuta 2014

Lämmikettä syksyyn

Lueskelin Hannan blogia ja postausta huiveista. Samalla tajusin, että ei hitto, mullahan on samantapainen ongelma itellä :D Oon haaveillut kahdesta huivista jo pitkään ja päätin kesälomalla kun Helsingissä pyörähdettiin, että ostan toisen näistä itselle ”syyslahjaksi”…mikäköhän se on? Jos ei muuta, niin hyvä tekosyy :P ja toisen suunnittelin ostavani itelle joululahjaksi. Mutta entäs ne värit? Aivan. En tuu kuitenkaan tän hintaluokan huiveja ostelemaan kauheen useesti ja haluun, että ne sopii mahdollisimman moneen eri asuun. Muuten tiedän ettei tuu käytettyä, vaan kaivaa kuitenkin aina sen vanhan perus mustan huivin kaapista. No pohdittiin Maman kanssa viikonloppuna näitä värivaihtoehtoja, ja veikkaan että pääsin jonkinlaiseen lopputulokseen asian kanssa…tosin se mieli kerkee varmaan muuttua vielä ennen kun kauppaan asti pääsen :D

Ensimmäinen haave ja se mun syyslahja on Acnen Canada huivi.  Metsästin tätä jo viime syksynä Helsingistä joka puolelta ja missään ei ollut kumpaakaan mun kuolaamaa väriä. Onhan tää taas näitä ”joka toisella on kuka tulee vastaan”-hankintoja, mutta kunnon villahuivi on aina niitä perusvaatteita, jollanen vaan pitää omistaa. Tai no onhan mulla villahuivi. Se perus Burberryn beige….en käytä beigeä ja ne ruudut ei oikein hotsita, joten se on jo vuosia ollu kaapissa ja ehkä kerran syksyn/talven aikana pääsee käyttöön. Värivaihtoehdot mulla siis tässä Acnen huivissa on harmaa Grey Melange tai viininpunainen Dark Wine. Toi viininpunainen on upee väri, mutta ei käy kaikkien mun takkien kanssa… suurin osa takeista on kyllä joo mustia tai muita perusvärejä, joten passais, mutta silti meinaan kallistua tuohon harmaaseen. Se ainakin olis ajaton ja kävisi ihan kaiken kanssa! Miten se sitten mätsää mun Neverfulliin, joka on ruskee ja joka on kuitenkin jokapäiväisessä käytössä? Niin…siihenhän toi viininpunainen sopis paremmin… apuva! Miten voi olla päätös näin vaikee :D






Tää mun joululahja haave ei oo yhtään sen helpompi…. Eli siis se Vuittonin huivi, jonka hylkäsin kesälomalla ostoslistalta Evan tieltä. Jo ihan alun perin kun oon katsellut Vuittonin huiveja oon ihastunu tuohon liilaan huiviin. Se ei ehkä oo ihan niin luumunlila/burgundy kun mun lempiväri on, mutta silti vaan niin upeen kiiltävän liila. Sen olin jo kerran päättänyt, että ostan…. No nyt sitten viimeksi aloin pohtia, että pitäiskö sittenkin ottaa tästä tuo denim kuosinen musta/harmaa. Se olis sitten se ajaton versio ja sopis kaiken kanssa. Mutta kun toi liila vaan huutaa mun nimeä :D Eli siis toisesta huivista värikäs ja toisesta harmaa… mutta kummasta kumpi? Jaiks…. Se pitää varmaan vaan mennä paikanpäälle kauppaan ja ottaa se kumpi tuntuu sillä hetkellä paremmalta ja tyytyä sitten kohtaloon… miks mä en voittanu lotossa niin vois jättää tälläset pohdiskelut ja ostaa vaikka kaikkia värejä kaappiin, että ihan mielialan mukaan vois vaihdella :P Toisaalta eipä siinä mitään hauskaa sitten olis, eikä odottais yhtään sitä ostosreissua, kun on saanut säästettyä rahat moisiin ostoksiin :)










                                     Kuvat louisvuitton.com ja acnestudios.com

2 kommenttia:

  1. Ihania huivimietteitä, ja niin kovin tutulta kuulostaa. Mä haluaisin myös harmaan Acnen huivin, ehkä jossain vaiheessa sen hommaan. Mun Vuittonin huivipäätös oli aika helppo, kun myyjä katsoi mun tyyliä ja sanoi, että punainen on liian kova väri mun naamalle. Ok, olishan se ollut ihanan erilainen, mutta mä olisin kyllästynyt kuitenkin jossain vaiheessa. Itse ottaisin ehkä halvemmasta huivista värikkään, mutta yli 400 euron huivissa kyllästyminen harmittaa enemmän =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kyllä! :D pitää varmaan itekkin mennä ihan paikanpäälle sovittelemaan värejä niin saa apua ja näkemystä tilanteeseen :) Järkevin se olis toimia noin, mutta piruvie toi liila kummittelee mun päässä... mutta no katotaan kun pääsee liikkeeseen asti, että miten käy ;)

      Poista