Kaksplus.fi

perjantai 24. lokakuuta 2014

The funny hat

Perjantai! Viikon paras päivä ;) Kirppari purettu ja tänään ei tarvii tehdä enää mitään pakollista! Ai että. Huomaa, että nyt on vähän liikaa asioita mielessä. Töissä kiire ja vaikeita keissejä ja siihen päälle tää remppa ja sekoilu kamojen, aikataulujen ja lupien kanssa, puuh! Voin kertoa, että rempan ja muuton jälkeen tulis tarpeeseen pikkunen lomailu! Jos jollain ylimääräsiä lomapäiviä eikä tiedä mitä tekis niin täältä löytyy ottaja! :P

Yllätin tossa keskiviikkona ittenikin ja pukeuduin siniseen. Sitä ei oo hetkeen nähty! En tykkää sinisestä ja oon sitä mieltä ettei sovi mulle. Oli kuitenkin niiiiiiiin kylmä, että etin paksua, mutta samalla tarpeeks ohutta neuletta jakun alle. Kaapista sitten loisti vastaan tämä Mamalta saatu sähkönsininen neule, joka mahtui mustan jakun alle ja oli ihanan lämmin. Tuomaskin ihmetteli, että mitä sulla on päällä :D No nyt on sekin väri kokeiltu! Eikä se nyt paha ollut, outo vaan normaaliin nähden :) Mä oon aivan ihmeissäni noista mustista housuista myös! Löysin ne kesäloman lopulla H&M:n rekistä ja sovitin…ensin kahta kokoa liian suurena ja mitä hittoa! Paljon pienempi koko, kun normaalisti ja istuu ihan täydellisesti. Vihaan yleensä housujen sovittelua, koska mun kroppa on ihanan epäsuhtainen. Sitten kun sopii vyötäröstä niin housut on lökärit ja kun reisistä ok, niin aivan liian pienet. Näitä pitäis saada miljoonassa värissä nyt, äkkiä kiitos ;)




Torstaina olin niin kiukkunen kaikesta tästä rempan säätämisestä, että päätin ruokkiksella piristää itteäni. Oon pyöräillyt töihin ja pää on ollut jäässä. Pitäis kaivaa jokin pipo, mutta tää on paljon kivempi! Ihastuin Hennesissä villaiseen lierihattuun. Arvatkaa tuliko kotona ensimmäisenä sanomista, että mikä hemmetti toi on :D osasin kyllä sitä jo odottaa. Mutta onhan se kiva, että voi kattoa poikaystäväänsä ja se alkaa hymyilemään heti… tai no räkättämään hulluna :D Kerroin lähteväni töihin tänään tuo ihanuus päässä ja vastaus oli lähestulkoon vaan sitä naurua. Jep jep…näin meillä :D <3 Tosin aiheutti tää mun hattu ratkasu hilpeyttä muutenkin niin töissä, kun kävellessä tuolla ja hieman hankala oli tuulessa, mutta lieristä kiinni ja tuulta päin! Ja mä ainakin tykkään, kun on vähän erilainen pipa :)







Sain myös vihdoin Tupperware tilaukseni tällä viikolla, mikä oli ihanan pinkki <3 Eli tuo tupperin rintasyöpäkampanjan kaavin, sekä sydänvuoka. En malta odottaa, että pääsen kokkailemaan näillä! Piristystä keittiöön :) Samalla tilasin tuollaisen perus kauhan, joka oli sopivasti myös pinkki yksityiskohdiltaan. Paketista löytyi myös mun ensimmäin Time Saver-sarjan tuote. Eli tuo Speedy Chef II, jota myös haluan päästä kokeilemaan heti huomenna. Sekin ihanasti pinkkinä, tietty ;) Jee jee! Meikä alkaa mummoutua, kun tupperitilaus tuo viikkoon enemmän iloa, kun hatun shoppailu :D Vai onko nää kumpikin mummoutumista? Never mind ;) Lisäksi pinkin lokakuun kunniaks ostin vanhan irtopuuterin tilalle tuon Lumenen Roosa nauha puuterin. Viimeset rippeet vanhassa ja kohta pääsee testaamaan millainen tää on. Aikasemmin, kun ei oo Lumenen puutereita tullut käytettyä.






Tää ilta menee tosiaan vain oleskellessa ja huomenna mulla alkaa pakkausrumba. Tuomas lähtee Lammille ja mä päätin jäädä kotiin, koska viikon päästä alkaa remppa ja tosiaan mitään ei oo pakattu. Ei jaksaisi sitten joka ilta töiden jälkeen ajella ensin uuteen kotiin ja maalata ja sitten vielä pakata. Saan hyvin suurimman osan ”turhista” kamoista pakettiin huomisen aikana ja homman eteenpäin. Olishan se toki ollut kiva lähteä mukaan, mutta ens viikolle töiden jälkeen joka päivä jotain, niin parempi hoitaa altapois :) Eli jos huomenna ei ole tekemistä, niin tervetuloa jeesiin ja mieluiten punkkupullon kera :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti