Kaksplus.fi

torstai 6. marraskuuta 2014

A Hint of luxury

Mulla osui näppärästi rempan keskelle kampaaja aika. Olin varannut tän jo ennen, kun oli millään tasolla tiedossa asunnon osto tai remontti. Meinasin siirtää, mutta piruvie onneks en tehny niin! Sitä paitsi nyt on kynnet rikki ja itteen ei jaksa panostaa, niin onhan edes kaunis tukka <3

Aamun hissipose ei ollu vielä niin upee :D

Ihana Sandra on laittanut mun tukkaa Tampereelle muuton jälkeen ja oonkin tainnut jo muutamaan otteeseen mainita ettei kukaan muu enää saa koskea :D No se vaan vahvistuu joka kerta! Tykkään aina niin hurjasti! Ja koskaan ei kävele ulos tylsän näkösenä tai samannäkösenä, kun edellisellä kerralla. Yleensä siinä just käy niin. Käyt samalla kampaajalla vuodesta toiseen ja jossain vaiheessa huomaat, että tukka on näyttäny samalta viimeset viis vuotta. Onneks näin ei oo Sandran kanssa! Tuomaskin sano, että aina jännityksellä oottaa minkä näkösenä ja värisenä tuun kotii :D 



Suosittelen siis erittäin lämpimästi testaamaan Sandran uuden oman putiikin, jos kaipaat vaihtelua ja varmaa jälkeä :) Aikaa pääset varaamaan täältä.



Pakko myös hehkuttaa ihania tarjoomisia! En yleensä syö makeeta ja en oo oikein koskaan syönyt hyvää macaronsia, mutta tää söpö mini macaron, jossa oli ihana hopeinen kimalle oli ihan super hyvää! Uskomatonta, että mä sanon näin :D ei niitä useempaa olis voinu syödä, mutta nam! Pakko hakee itellekkin jossain vaiheessa ja maistattaa kotona ;)



Uus paikka oli muutenkin kauniisti sisustettu ja tyylikäs. Pieni pala luksusta arjen (ja rempan!) keskelle on aina tervetullutta :) Me likey!




Mä sain tällä kertaa värin lisäks vähän pituutta tukkaan! Hupsista :P Pidennyksiä ei pitäny enää laittaa…. no onneks kyseessä on vaan klipsit ja pääsee aina sillon tällön leikkimään pitkätukkasta. Ihanan megatukan Sandra mulle loihti <3 Ja samalla sain myös vähän piristystä muuten luonnollisen väriseen tukkaani. Noi raidat on vaan niiiiiin ihanan värisiä! Ei malttais mennä nukkumaan ettei mee huonoks mun jättitukka :D Tosin meinas itku päästä ton lumisateenkin suhteen… Just kiharrettu ihana hollywood tukka ja lunta?? Miksi, oi miksi? Onneks Tuomas heräili päikkäreiltä, kun olin valmis ja sain noutopalvelun soitettua :P






Huomenna jatkuu taas remppa… voin leikkiä remppaprinsessaa mun tukan kanssa :D haha! Anyhow, jos tarvetta ihanalle uudelle lookille, niin en voi muuta kuin erittäin lämpimästi suositella Sandran kädenjälkeä :)

1 kommentti:

  1. Oli upea kampaus ilman jatkeitakin, mutta tosi upeasti sopii myös niiden kanssa :)

    VastaaPoista