Kaksplus.fi

sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Black in black

Se olis taas tämäkin viikonloppu lusittu. Rempan merkeissä pääasiassa…yllättäen! Perjantaina suunnattiin töiden jälkeen Starkille hakemaan vähän lisätarvikkeita. Oli sen verran raskas viikko takana, että olin aivan loppu jo ennen, kun päästiin hommia alottamaan sen suuremmin. Saatiin me onneks jotakin aikaan, mutta väsymys meinas viedä voiton. Eipä siellä onneks kauheesti enää hommia ollu siinä vaiheessa eikä enää ookkaan! :)

Lauantaina saatiin taas meijän rempparyhmä paikalle! Antti saumas laatotukset ja saatiin keittiö muutenkin aikalailla kasaan. Pesukoneen ja tiskialtaan asennus hoidetaan ensi viikolla, mutta muuten on kaikki jo siellä valmiina! Ihanaa! Jos sitä tää stressikin lievittäis sitä mukaan, kun saa valmista :D Tero tuli myös vähän illemmalla paikalle ja hoiti viimeistelyt ja kittaili kaikki maholliset saumat ja kaapinreunustat ja vaikka mitä :D




Lauantaille oli onneks vähän muutakin hommaa, kun vaan tuo remppa! Tosiaan hommat mitä on jäljellä, alkaa olemaan sellaisia, että en kykene niitä ite tekemään…tai no väitän osaavani mitä vaan kunhan teen ja kokeilen, mutta ehkä parempi antaa ammattimiesten hoitaa, kun sellainen mahdollisuus on ;) Aamusta suunnattiin Jennin kanssa Ikeaan. Taisin jo mainita jossain vaiheessa että ei tässä vaiheessa kattelis niitä uusia huonekaluja tai mitään ettei budjetti pauku enempää, mutta ”vahingossa” tuolta reissulta tarttui mukaan muutamia pakollisia :D Ostettiin siis olkkariin yksi hyllykkö ja keittiöön lipasto ja sitten muutamia kynttilöitä ja pikkujuttuja tietty eksyi sinne kassiin ;)



Ikean reissun jälkeen mentiin tekemään hommia ja mä poistuin välissä pitämään Tupperware kutsuja. Haha! Aikamoinen kokemus oli. Onneks tosiaan porukka oli ennestään tuttua ja kaikille myös tuotteet tuttuja enemmän, kun mulle itelle :D Pääsi vähän juoruilemaan ja nauramaan hyvässä seurassa, kiitos <3 Tuon reissun jälkeen takasin hommiin! Pojat oli saanu keittiötä enemmän kasaan ja Jenni oli kasannut mun Ikean ostokset! Kuinka ihanaa <3 Kauhulla jo odotin sitä kasausprojektia :D Nappasin tuosta uudesta hyllystä kuvan ja huomasin, että mun tapetoinnin ainoo (hope so!) moka näkyy ton lampun kanssa oikein kivasti tossa.. pitää yrittää jotenkin korjailla jotenkin huomenna.... :D


Lauantai aamuna, kun suunnattiin uudelle asunnolle, niin pakotin Tuomaksen ottamaan vaihteeksi kuvia :P Kun sai pukeutua viikonloppuna muuhunkin, kun maalisiin remppakuteisiin, niin olihan se pakko saada kuviakin ;) Ihan huomaamatta mun asu koostui vaan mustasta väristä. Yleensä aina jostain löytyy väriä, mutta tällä kertaa ei juurikaan. Tosin oli mulla tuolla takin alla piilossa vähän muutakin väriä. Pääsin siis käyttämään taas mun ihanaa hattua! Mä en pääse yli siitä miten ihana toi edelleen on! Komiikkaa se taas muissa aiheutti, mutta aivan sama :P Muuten mun Ikean/Tupperi asu oli yhdistelmä niitä luottovaatteita. Eli ne mun nahkabuutsit, joita nykyään käytän koko ajan, sekä nuo hennesin täydellisesti istuvat mustat housut. Takki on viime talven peruja. Rakastuin nelly.comin 
sivuilla tohon River Islandin nahka/tekoturkis takkiin. Se on jotenkin vaan niin upee, kun tuo näyttävyyttä asuun kuin asuun ja mätsää aina kaiken kanssa! Kerkesin myös laittamaan tukkani ja se vaan loistaa upeuttaan! Ai että miten iloinen mä oon tästä tukasta <3 Mielettömän kaunis ja noi burgundyt raidat tuo ihanaa piristystä! Love love love!







Tänään käytiin taas vähän remppaamassa ja sitten ajeltiin Pälkäneelle syömään. Ollaan Pekan kanssa kinkkuhulluja :D Koskaan ei voi syödä liikaa joulukinkkua! ;) No nyt sitten syötiin jo ensimmäinen jouluateria! haha! Oli kyllä ihania jouluruokia tarjolla, kiitos Mama <3 Vieläkin aivan ähkyssä vaikka syömisestä on jo useempi tunti. 



Nyt sitten aivot narikkaan, nauhalta Putousta ja Possee ja sitten unille, että jaksaa taas uuden viikon ja viimeset rutistukset rempan suhteen ennen muuttoa. Rentoa sunnuntai iltaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti