Kaksplus.fi

maanantai 10. marraskuuta 2014

Lipsahdus...

Jep jep, aivan oikein. Mitään ei pitänyt ostaa, ennen kun remppa maksettu ja hoidettu alta pois. Tosin tää mun lipsahdus ei mun mielestä (tietenkään! :D) ollu turha! Ensinnäkin, vetelin viimeisiä päivävoiteen rippeitä naamaan tänään aamulla ja ajattelin ruokkiksella käydä nappaamassa jonkinlaisen rasvan nassuun. Nooooo… kampanjat ja alet on ihan vihoviimesiä :D Käppäilin siis Sokkarille ja kattelin vaihtoehtoja sieltä edullisten merkkien valikoimasta ja tää L’orealin pinkki sarja osui tietysti silmään ;)



Oon itseasiassa ohi kulkiessa katellu tätä sarjaa jo pidempään. Nyt sitten aattelin, että vielä kun kampanja hinta oli, että miks en testais tätä rasvaa. No kaikkihan ne tuotteet oli siinä samassa kamppiksessa, joka sai mut vaan keräämään paketin kaikkea syliin ja kävelemään kassalle :D Odotan kyllä, että nää oikeesti auttais. Mun iho on muuttunut nyt viime aikoina tosi paljon. Ensinnäkin se kuivuu älyttömästi ja tällä hetkellä kukkii, kun pahaisellakin teinillä remppastressistä. Myös ehkä toi ikä alkaa painaa sen verran, että tosiaan kannattais alkaa hoitaa ihoa vähän! Ehkä :D Oon maailman surkein käyttämään mitään naamarasvoja tai mitään ylipäätään…kauhee opettelu oli tohon ihan perus päivävoiteeseen totutteleminen. No nyt on pakko yrittää ;)



L’orealin Skin Perfection sarjasta mukaan tarttui siis päivävoide, joka lupaa kosteutta 24h ja ihon laadun parantumista. Eli just sitä mitä tarvittais! Lisäksi ostin elämäni ensimmäisen seerumin, joka paketin mukaan vaikuttaisi myös siihen ihon laatuun. Pakko kyllä sanoa, että tää tuntu aivan ihanalta kasvoilla, kun äsken ton voiteen alle laitoin :) 



Kolmanneksi kassista paljastui pikakaunista ja jo tuo etiketti: Anti-Tiredness huusi mun nimeä :D Lupailee välitöntä ihon sävyn raikastusta ja heleyttä sekä vaikuttaa tämäkin siihen ihon laatuun päivä päivältä. Kohtahan se nähdään, että onko pelkkää puppua vai onko jotain vaikutusta tähän kalpeeseen, harmaaseen ihoon, joka on ottanut vallan meikäläisen pärstästä. 



Ainoona miinuksena tällä hetkellä on tuotteiden tuoksu. Ei oo ehkä maailman kivoin mun nenään, mutta ei kyllä häiritseväkään. Käytössä sitten näkee, että miten vaikuttaa! Pääasia, että ylipäätään koitan edes ihoani hoitaa ja kosteutta se saa nyt ainakin ;)

Eli siis pakko ostos oli toi päivävoide ja muut sivutuotteita :D Samaan konkurssiin ajattelin napata myöskin alessa olleen L’orealin meikkivoiteen. Oon porskuttanu kesät talvet kaikenlaisilla BB ja CC-voiteilla nyt muutaman vuoden. Ne on riittäny aivan vallan mainiosti mulle. Nyt, kun tästä mun ihosta on tullu näin kökkö, niin huomaa ettei se enää oikein riitä. Ei kestä koko päivää nättinä, vaan tuntuu että tulee laikukas aina parin tunnin päästä. Mun viimeisin CC-voide alko myös olemaan loppu ja sellainen olis pitänyt uusi hankkia, mutta päädyin sitten tähän Infallible 24h meikkivoiteeseen. Taas tässä tuo 24h houkutti :D Katsotaan huomenna, miten toimii ;)



Noooooo.. Myös meikkiosastolta lähti kylkeen vahingossa ”turhuus” :D Oon bongannu jostain blogista näitä uusia tuplakynsilakkoja ja näiden voiteiden vieressä oli sitten ständissä moisia. Pakkohan se oli testata ;) Vielä, kun sävyn nimi on Forever Burgundy ja mulla on taas tää syksyn viininpunainen kausi meneillään! Lakka lupaa myös kestävyyttä, joten se sai mut kokeilemaan. Kaks kerrosta väriä ja sitten tuollainen megakiiltävä sävyyn sopiva päällyslakka. Kynsilakat kestää aina niin vähän aikaa hyvänä, että jos tää oikeesti kestää, niin oon ilonen :) Kuvista huomaa, mitä remppa on tehnyt mun kynsille…niitä ei enää ole :( Jos edes lakka pysyis niin olis kiva! Toisaalta voisin vaikka tällä iällä opetella lakkaamaan kynsiäkin niin ettei puolet oo yli :D





Ei kauheen pahoja lipsumisia kuitenkaan ja ihan oikeesti suurin osa tarpeellisia :P Sitä paitsi maanantait on aina kauheita ni jotain piristystä pitää saada :D Alkaa olee sen verran niin henkisesti, kun fyysisesti loppu tästä rempasta, että oon niin onnellinen että kohta on ohi.. toivottavasti! Tää viikko ja ens viikonloppu menee vielä, mutta sitten pitäis olla jo tavaratkin uudessa kodissa ja pääsis vihdoin siihen mukavaan osioon eli sisustamiseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti