Kaksplus.fi

maanantai 3. marraskuuta 2014

Remppaa, remppaa!

Väliaikatietoja remontista tiedossa! Ensinnäkin oon aivan mielettömän kiitollinen meijän rempparyhmälle avusta <3 Ei ikinä saatais noin ihanaa kotia, ilman noin ihania ihmisiä meidän ympärillä. Kiitos jo tässä vaiheessa aivan mielettömästi Antille, Jennille ja Terolle! Ootte vaan parhaita. Ja mun veikka on maailman taitavin tekemään mitä vaan ;) <3 

Antin upeesta lattiasta ei oo nyt muuta kuvaa, mutta tulossa on! ;)

Viime viikolla siis kauppojen jälkeen roudattiin kaikki remppakamat uuteen osoitteeseen valmiiksi. perjantaina saatiin Teron avulla hoidettua purkutyöt ja tapettien repimiset sekä aloiteltiin seiniä. Lauantaina saatiinkin sitten kaikki seinät pohjamaaliin, kiitos Jennin ja Antti sai keittiön sekä eteisen laatoitettua. Laatotti meijät sitten sinne loukkuun ja tekeminen meinas loppua kesken, kun kaikissa seinissä oli tuore maali ja joka puolella ei saanu kävellä :P Homma edisty siis paljon paljon nopeemmin, kun osasin edes haaveilla. 





Sunnuntaina jatkettiin sitten hommia ja saatiin seinätkin viimeiseen maaliin. Minä jopa tapetoin meijän olkkarin seinän :D Vähän jännitti, kun ei oo ihan kauheen useesti kyseistä hommaa tehnyt ja vielä, kun se tapettivalinta ei ollut se halvin vaihtoehto alelaarista, niin meinas siinä kädet täristä. Oon kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen ja yllättynyt itestäni, miten hyvin sain sen laitettua :) Pitäiskö suunnitella uran vaihtoa? :P ehkei sentään. 





Sunnuntaina saatiin myös lisävahvistusta Pälkäneen porukasta ja Pekka hoitikin seinien viimeistelyn. Antti puolestaan laatoitti keittiön välitilan ja asensi uuden työtason. Aavistuksen mä vielä kapinoin meidän kompromissi laattaa, mutta kyllä siihen tottuu. Nyt vielä, kun on seinässä ja näkee kunnolla :) Yllättävän hyviä valintoja sitä on tullut tehtyä värien suhteen vaikka kaikkia ei ookkaan yhteen mallannut. Varsinkin noista olohuoneen seinistä oon ilonen, kun sopii tapetti ja maali niin hyvin yhteen ja mätsää vielä lattiaankin hyvin. Mulla on kamera täynnä kuvia remontin vaiheista, mutta tietysti se unohtui eilen sinne rempan keskelle. No mennään tää postaus iipparin kuvilla ;)





Oltiin sovittu tälle viikolle kaksi välipäivää rempasta. Maanantai ja torstai. Maanantaina mun piti mennä Lempäälään Tupperwaren tukkuun kuuntelemaan esittelyjä ajankohtaisista tuotteista, koska pidän elämäni ensimmäiset Tupperi kutsut ens lauantaina :D joopa joo… Tuo mun kutsut pitänyt Tupperware konsulentti pyysi palvelusta, kun oli sopinut mun tutulle kutsut eikä pääsekkään pitämään. Onneks on tuttu porukka, niin ehkä mä selviän! Kaikkeen sitä lupautuukin… :D Noh, mulla on mennyt tää päivä kuitenkin vähän erilaisissa tunnelmissa, kun ajatus oli. Maha aivan sekaisin ja kuumeinen olo. Ihan veto pois…en tiedä mikä tauti meinaa iskeä. Pikkusen väärään väliin meinaa tääkin tauti ittensä lykätä :/ olis piruvie muutakin tekemistä! Täytyy toivoa, että aamulla on parempi ja pääsee töihin sekä jatkamaan hommia rempan suhteen.




Pakko olis saada tällä viikolla laminaatit lattiaan, jotta ens viikonlopulle ei jää, kun laatoituksen saumaus, pikkupätkä laminaattia ja kodinkoneiden asennus isoina hommina. Lauantain ja sunnuntain aikana pitäis saada kaikki hoidettua, että päästään aikataulussa muuttamaan. Muuten näyttää hyvältä, mutta kyllä niitä pieniä hommia on vielä vaikka kuinka paljon. Listojen laittaminen päätettiin jättää ihan suosiolla muuton jälkeen. Ne saa kuitenkin vielä näppärästi asennettua, vaikka oliskin tavarat paikoillaa. Että näin täällä! Unta kupoliin ja toivottavasti aamulla parempi olla jo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti