Kaksplus.fi

lauantai 6. joulukuuta 2014

Aamun muffinssit

Piti vasta huomenna kirjoitella kokkailuista ja reseptejä jakaa, mutta tulikin sellainen väli, että oli aikaa tähän jo nyt :) Ja jos säästän kaikki reseptit huomiselle, niin tulee megaöveri postaus, jota kukaan ei jaksa katsoa, saati lukea :D

Aamupalaksi meillä oli siis hieman erilaisia muffinsseja. Oon haaveillu näiden teosta jo pitkään! Olin vaan päättänyt odottaa, että mun tupperitilaus tulee ja saan ton muffinssivuoan. Noooooo sehän meneekin vaihtoon, koska olin tilannut vääränlaisen :D Silti oli pakko vihdoin päästä kokeilemaan näitä! Vähänhän ne levis ilman vuokaa, kun ei noi paperiset kertakäyttövuoat oikein pidä, mutta makuun ei onneks vaikuttanut.

Eli siis vuorasin noi muffinssivuoat (melko isoja valitsin) pekonilla. 



Sitten pääsin testaamaan mun uutta Smooth chopperia! Aivan loistava laite! Ei tarvii itkee sipulin takia+parilla vedolla saa mielettömän tasaista ja hyvää silppua. Aivan ehdoton! En enää koskaan kokkaa ilman tätä <3 Siis siis yhden sipulin hienonsin tällä.




Sitten kulhoon neljä kananmunaa, sipulisilppu ja puoli pakettia kinkkusuikaleita (n.100g). Mausteeksi laitoin suolaa, paprikaa, chiliä ja pippuria.



Paketoin noi oikein kunnolla pekoniin (pekoni on parasta!!) eli siis laitoin päälle vielä palasen, jotta on kunnon pekonimöykkyjä :D




Sitten vaan uuniin 200astetta ja n.10minsaa ja nam! Tohon olis sopinut, niin massaan, kun päällekkin koristeeksi vielä ruohosipuli tai basilika, mutta enpäs ollut tajunnut sellaisia tietenkään ostaa, kun kaupassa kävin :) Tällänen aamupala meillä tänään, testatkaa ihmeessä! Nopee, helppo ja maukas. Tätä voi myös varioida millaiseksi vaan! Pakko testata uudestaan, kun saan sen kunnollisen vuoan, koska harmittaa ettei noista tullu ainakaan ulkoisesti ihan sellaisia, kun olin ajatellut.




Mä jatkan kokkailuja :P Kivaa Itsenäisyyspäivää kaikille <3

1 kommentti:

  1. On kyllä herkullisen näköisiä, en uskalla näyttää miehelleni, muuten alkaa vaatimaan multakin samanlaisia kokkailuja ;D

    VastaaPoista