Kaksplus.fi

lauantai 20. joulukuuta 2014

I hate this!

Hittovie, että ottaa päähän aivan älyttömästi! Mun pitäis olla nyt Emmin kanssa juoruumassa ja shoppailemassa ja Mamma Mariassa syömässä, mutta EI. Kiukku! Istun yksin kotona kipeenä. Not nice! Tuomas on ollu flunssassa ja tietysti se tarttui myös muhun. Mä aina vedän puoleeni kaikki mahollisia tauteja. Miks just nyt? Olis ees tullu ens viikolla vaikka on joulu :D Eilen töiden jälkeen Tuomas lähti Lammille, kuten oli sopinut, että menee mun Lahti reissun ajaksi. Myös Nemo lähti samalla kyydillä Pälkäneelle. Pikkusen outoa oli nukkua ihan yksin, pelotti :D Meikäläinen veteli Finrexiniä ja panadolia sohvalla ja koitti keskittyä kattomaan Possea. Great friday!



Tänään heräsin vieläkin kauheempaan oloon ja sain keräillä itteäni heräämisen jälkeen useemman tunnin ja odotella, että napit alkaa vaikuttamaan. Onneks helpotti ees hetkellisesti, että sain tehtyä vähän syötävää itelleni. Lounas oli mun pika kanasalaatti! Tää on niiiiiiin hyvää ja nopee tehä ja täyttävä. Syön tätä lähestulkoon aina, kun oon yksin :D ja ei edes kyllästytä! Tosin harvoinhan mä nykyään näin yksin kotona oon. 



Mun salaatti koostuu vaan mun lempparijutuista. Syön ihan salaatti salaattiakin ja tomaatit tai muut ei haittaa siellä, mutta jos pitää tehdä sellaista missä on vaan parhaita aineksia ja on yksinkertainen niin mun valinnat on seuraavanlaiset: Kurkkua, paprikaa ja punasipulia. Monipuolista :D Tästä syö näppärästi vielä kaks päivää (tai saa kaks annosta), kun ostaa yhden paprikan ja yhden kurkun sekä kanafile paketin, jossa on kolme pihviä.  Yhteen annokseen tulee puolet kurkusta, puolet paprikasta ja 1,5kanapihviä. Leikkaan noi kanat pannulle palasiks, koska en voi sietää valmiita suikaleita. Musta ne on jotenkin ällöjä ja siellä on kaikki jänteitä ja niitä valkosia kohtia ja yök! :D Eli siis leikkelen noista pihveistä aina ensin kaiken ällön pois ja sitten paloiksi. Koska on kyseessä pikasalaatti niin maustan kanat myös pikaisesti aina niin ihanalla grillausmausteella…ei tarvii paljon ajatella :P Eli siis ensin ruskistan kanapalat ja sitten maustetta päälle sekä loraus vettä, jotta mausteet menee paremmin kanaan+tää pitää kanat mehevinä.



Kasaan salaatin suoraan lautaselle niin, että ensin papika ja kurkku, siihen päälle punasipuli sekä paketillinen fetaa (sellanen snack paketti, jossa on fetaa, oliiveja ja valkosipulinkynsiä). Tähän päälle kanat ja sitten se kaiken kruunaus; Chili majoneesi <3 Sinne meni sekin hippusellinen terveellistä syömistä :D Toi on vaan aivan mielettömän hyvää. Tässä siis mun huikea pikainen kanasalaatti, jonka tekemiseen menee alle 10min. ja on täyttävää ja hyvää :)




Ruokalukemiseks mulla oli eilen postilaatikosta kolahtanut Vuittonin kuvasto, kauheesti kaikkee kivaa löyty haavelistalle ;) Nyt sitten vatsa täynnä ja arvon tässä, että mitähän sitä tekis. Uskaltaisko lähteä kaupassa käymään, että sais vähän happea vai meniskö sitä nukkumaan huonoa oloa pois. Poltin meinaan eilen viimeiset kynttilät, enkä ollut tarkoituksella ostanut uusia. Meidän piti siis Emmin kanssa käydä Finnmarin tehtaanmyymälässä, josta ajattelin ostaa kassillisen kynttilöitä…nyyh :/ Toinen autokin toki tossa parkkipaikalla olisi, mutta siinä on vääränlaiset vaihteet :D En siis osaa ajaa automaattivaihteisella autolla….ehkä mä meen kokeilee nyt kun oon yksin ja sitten, KUN kolautan sen roskiskatokseen niin leikin, että joku on yrittäny varastaa sitä? tai jotain… :D Että näin täällä tällä kertaa, hauskaa lauantaita kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti