Kaksplus.fi

sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Sunday feelings

Sinne meni taas sekin viikonloppu. Harmittaa edelleen, että meni ”hukkaan” ja maatessa sohvalla yksin. Onneks kyllä on jo vähän parempi olo! Jos ne pahimmat päivät olis menny tossa ja jaksais ees vähän paremmalla ololla muutaman työpäivän ennen joulua :) 



Tsemppasin itteni eilen sinne kauppareissulle. Kauppaan päin meni hyvin ja ajattelin, että noniin saa ainakin vähän raitista ilmaa. Takastulomatka alko tekee jo tiukkaa ja reissun jälkeen teinkin sitten ihan kuolemaa :/ Onneks se pahin olo meni muutamassa tunnissa ohi. Tää siis todisti, että ei olis kannattanu lähteä sinne Lahteen, vaikka se kävi koko ajan mielessä. Olisin ollu tosi huikeeta seuraa :D 

Ihanan freesin ja pirteen näköinen olen :D

Nappasin repun selkään, kun lähin käppäilemaan ja ajattelin, että se riittää. Ei ollu toi Kånken ihan niin tilava, kun muistin :D Ostin siis pussillisen klementiinejä ja kynttilöitä eikä ne meinannu mahtua millään….liiottelinko kynttilöiden määrän? Never! Koskaan ei voi olla liikaa kynttilöitä ;) Ei tosin ollu mitkään maailman parhaat valikoimat lähi S-Marketissa.. ehkä mä vielä joku päivä pääsen vihdoin sinne Finnmarille valkkaamaan kivempia :)




Muuten eilinen menikin sitten sohvan pohjalla ja leffoja katellessa. Tänään sain aamusta jonkinlaisen virtapiikin ja kaivoin ompelukoneen esiin. Joka ilta suunnitellut sitä, kun ollut tarkoitus muokata yhtä paitaa ja nyt se hetki koitti. En oo mikään ompelija, mutta oon pirun ylpee itestäni, että onnistuin viime viikolla vaihtamaan mun lempparihousuihin vetoketjun ite! Olin ihan varma, että mun maalaisjärki tai koneen teho ei riitä, mutta muutaman tunnin ja useemman ärräpään jälkeen ne on kuin uudet ;) Myös tän päivän korjausompelu onnistu hyvin! 




Se taitaa olla iltateen ja tähtitorttujen aika ja sitten unille äkkiä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti