Kaksplus.fi

torstai 15. tammikuuta 2015

Almost friday..

Jaahas! Kohta olis ensimmäinen pitkä viikko ohi…tuntuu kyllä tosiaan pitkältä :D Eilen jo olin ihan varma, että tänään on perjantai ja tänään oon kuvitellu koko päivän, että todella on se perjantai.... loppuviikko tuntunut siis normaaliakin pidemmältä ja kiduttavalta. Mieletön kiire ollut ja aivan poikki, kun kotiin pääsee, joten lähestulkoon kaikki puuhastelut on jääny minimiin. Pika pika arkisapuskaa väännetty ja Nemon kanssa lenkkeilty tietysti, mutta sen lisäks, nothing special to tell :D

Eilen oli aivan totaalinen uupumus illalla ja onneks koko päivän pelasti ihana ylläri! Postien joukossa oli iso kirjekuori, jonka sisältä löytyi maailman ihanimmat villasukat <3 Mätsää ihan täydellisesti mun uuteen huiviin! Emmi osaa tehdä oikeesti käyttökelposia villasukkia! :D siis kun en vaan käsitä että miks muut tekee niistä villasukista kauheen reiluja….koita niitä sit tunkee kenkään jollain tavalla helposti ja sit jos saat tungettua niin varmasti lähtee jalasta kun yrität ottaa pois kenkää….Emmin sukat on aina sopivan napakat ;) Kiitos muru taas ihan mielettömästi <3 Piristit viikon kauheinta iltaa :P


Eilisen jälkeen päätin, että nyt loppu masistelu ja piristän vähän itteäni! Työkaveri Hanna vinkkas eilen iltapäivällä, että oli löytänyt Sokoksen alesta Lancomen seerumia -70%, mieletön alennus! Oon itekkin siitä kävelly ohi monesti nyt alejen aikaan, mutta jotenkin mennyt ihan täysin ohi. No kasvovoiteelle olis tarvetta taas ja päätin ruokkiksella käydä poikkeemassa, jos sieltä alepöydistä löytyisi jotain kivaa vaihtoehtoa. No ei ollu kyllä :( Täytyy siis käyttää ton vanhan rippeet loppuun ja sit viime hetkillä alkaa ettimään uutta vaihtoehtoa :D Se mun viimeks ostama Lorealin voide on ihan kivaa, mutta en tykkää sen tuoksusta, joten siksi uusi kiikarissa. Mutta! En mä ihan tyhjin käsin sieltä sokkarilta päässy pois ;) Bongasin sitten Lancomen Miracle Air De Teint-meikkivoiteen -50%! Nyt, kun mun naama ei selvii enää pelkällä BB-voiteella (ainakaan näin talvella) niin meikkivoide on pakollinen paha. Se mun edellinen ostos on sekin hyvä, mutta melko paksu. Tuntuu vähän, että jäis sellanen naamari, vaikka kuinka häivyttelet...vihaan sitä efektiä kaikilla muilla, joten pahin painajainen on, että oma naama näyttää siltä, että on viis kerrosta liikaa ja liian väärän väristä pakkelia :D Tän pitäis olla kevyt ratkasu, joten katotaan miten käy! 


Tänäänkin postimies oli muistanut mua piristävästi ja kävinkin töiden jälkeen postin kautta nappaamassa paketin. Paketissa oli tittidiiiiiiii yllättäen kirjoja :D Ja kyllä. Tiedän, että ostin just kolme uutta kirjaa, mutta oon tosta sarjasta just saanu luettua loppuun ekan osan, joten on kivempi lukee se koko sarja ensin loppuun ennen kun siirtyy täysin uuteen. Multa pitäis kieltää nää kirjasarjat :D Pelkkiä yhen kirjan tarinoita jatkossa! Nyt siis ootan täpinöissäni, että saan tän kirjottamisen lisäks ruuan tehtyä, pyykit koneesta narulle ja sitten kietoudun peiton alle uuden kirjan kanssa. Jäi meinaan jännään kohtaan eka osa maanantaina :P


Huomenna siis se kauan odotettu perjantai. Vielä, kun jaksaa yhen puristuksen töissä, niin töiden jälkeen pääsekin sitten Sandran penkkiin ja saa uuden tukan. Can't wait! Mulla on niin kiva idea uuden tukan varalta, että toivottavasti saadaan toteutettua se. Mulla kun tuppaa noi ideat aina olemaan ihan päinvastasia mitä ollaan edellisellä kerralla tehty :D Ensin blondataan ja koitetaan saada tukkaa kylmän sävyseks ja sitten tummaa ja punasta ja kaikkee mahollista siltä väliltä. No onneks oon hyvissä käsissä ja kertaakaan ei oo tarvinnu pettyneenä tulla kotiin :)  Nyt pakolliset altapois ja lukemaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti