Kaksplus.fi

perjantai 16. tammikuuta 2015

My haircare and new look

No nyt on taas uutta tukkaa kehissä! Ja ennen, kun kukaan kerkee sanomaan niin kyllä, oikeassa olitte. Never say never! :P Innostuin siis noista klipseistä ja siitä kuinka megatukan niillä sai luotua. No vaikka ne on helpot ja näppärät laittaa, niin kyllä siinä aina oma aikansa menee. Varsinkaan aamuisin ei vaan jaksa ylimäärästä. Päädyin siis laittamaan vaihteeksi pidennykset :D

Laittelin siis mun Pinterest taulun linkkiä jo tossa ennen joulua Sandralle ja ahdistelin sitä mun uudesta ideasta :D Niistä kuvista se ajatus sitten lähti…ensin ajattelin, että kyllä ton värin saa tehtyä mageesti myös vähän lyhyempään tukkaan. Aikani kun surffailin itekkin kuvia ja mallailin klipsien kanssa, niin alkoi ajatus pidennyksistä tuntua paremmalta ja paremmalta. Tässä ne nyt on! Megatukka ja mahtava väri, kiitos taas tuhannesti mun mestarikampaaja Sandralle <3



Ettei tuu ihan pelkkää ”uusi tukka +miljoona selfietä” postausta, niin ajattelin tunkea samaan mun luotto hiustenhoito tuotteet/välineet. Käytän tosi tosi vähän tukka aineita ja mun mielestä se on hyvä niin. Paljon kauniimpi on luonnollisesti liikkuva tukka, vaikka oliskin vähän pörrössä, kun lakalla ja mömmöillä liimattu kypärä. Taisin blogin alkuaikoina listatakin mun luottotuotteita ja osa näistä on tietty samoja.


Ensimmäisenä tietysti Moroccan Oil. Tää ei taida ees enää sen suurempia esittelyjä kaivata! Ikuisesti koukussa, en selviä ilman hetkeäkään. Mie romahan jos joku urpo joskus päättäis lopettaa tän, hope not! :P


Seuraava on melko uus tuttavuus, viime syksynä hommattu Balmainin Silk Perfume. Tästä on tullu myös osa mun päivittäistä tukkarutiinia. Jatkaa samalla linjalla ton Moroccan Oili kanssa, koska myös tää sisältää Arganöljyä. Siis aivan taivaallinen tuote! En nyt tota tuoksua niinkään hehkuttais, kun sitä upeeta kiiltoa ja pehmeyttä minkä tolla saa tukkaan, morjens! Täydellinen ;) Tällä pelastuu huonokin tukkapäivä näppärästi. Tähän pitäis vaan muistaa metsätää atomisaattori, jonka saa puteliin liitettyä ja testata, että miten se vaikuttaa.


Sitten kaksi pahan päivän pelastajaa: Tigin Masterpiece lakka sekä Batisten tummalle tukalle soveltuva kuivashampoo. Ensinnäkin miten mä oon selvinny ilman kuivashampoota joskus ennen? :D Sillä saa sopivasti tokan tai kolmannen päivän kiharat freesattua vielä yheks päiväks! Lisäks saa mukavasti nostetta juuriin ja muutenkin kivemman ja puhtaamman fiiliksen. Ainoo miinus tässä (kuten muissa mitä oon testannu) on tuoksu. Se ei vaan mee mun järkeen, että miks pirussa kuivashampoon pitää tuoksuu miesten partavedeltä? :D Onneks tää kyseinen puteli melko vähän, mutta silti! No sitten toi Tigin lakka. Hiuslakkaa käytän tosi vähän ja tää megapurkki kestääkin ikuisuuden mulla. Välillä jos tulee laitettua nutturaa tai jotain vastaavaa niin toki lakkaa tarvitaan. Oon kiiltofriikki ja sen takia tää on valikoitunu mun käyttöön ja oon ollu tyytyväinen jo pitkään, joten vaihtamisen tarvetta ei oo :)


Mitäs sitten? Varmaankin noi vempaimet! Eli siis päivittäisessä käytössä oleva viime syksyllä hommattu ihana GHD:n rauta. Tulee meinaan tuplasti nopeemmin kikkurat tai suorat ja sileet hiukset, kun sillä mun vanhalla halpisraudalla. Monta vuotta pohdin, että raskinko panostaa, mutta en kadu sekuntiakaan, että ”tuhlasin” tähän. Uskoisin tän myös kestävän hyvänä piiiiiiiitkään! Tän lisäks mulla on käytössä vaan Tangle Teezerit. Perusmalli kotona ja toi pienempi matkakoko aina laukussa. Muistelen, että viimeks kun näitä hypetin niin sanoin, että varmaan hyviä pidennystenkin kanssa…no nythän sen pääsee testaamaan :P Kyllä mulla tuolta laatikoista löytyy kiharrinta ja lämpörullia jne. mutta sen jälkeen, kun Sandra mulle opetti ton suoristus-/muotoiluraudan salat, niin eipä oo tullu käytettyä niitä ollenkaan :D Kerran muistaaksi testailin sitä ”Carrie” tukkaa tossa viime keväänä? Ja silloin tein kiharat kihartimella, mutta muuten mun kaikki kuvissakin näkyvät jokapäivän kikkurat on GHD:n käsialaa. 



Tähän kai sopis esitellä jotkin superhyvät vaihtoehdot shampoille ja hoitoaineille? Noooo…. niissä mä oon huono :D Tai no siis…nää on taas sarjassamme niitä asioita, joihin en raaski laittaa rahaa kiinni. Joskus olin ihan Tigi fani ja ostin aina ne isot pumppupullot, mutta nyt en oo pitkään aikaan käyttäny niitä. Mamalla on ne ihanat toffeen tuoksuset ja on ihana aina Pälkäneellä pestä tukka, kun se tuoksuu sitten niin taivaalliselta. No siis mun shampoo ja hoitoaine on ihan markettikamaa. Vaihtelen niitä aika useesti. Yks mistä en luovu on syväpuhdistava, jota tilaan aina Dermosililta. Pesen suunnilleen 1,5-2 viikon välein syväpuhdistavalla, jotta saa kaikki jämät pois tukasta. Sitten mulla on välillä käytössä se perus Head&Shoulders hilseshampoo. Mä oon kova stressaamaan ja se myös pitkittyessään näkyy, niin naamassa mukavina paiseina kun päässä hilseilyn muodossa :D Ällöä! Miks mä kerron tästä julkisesti? niin... joku suodatus kai pitäis olla :D Muuten yleensä käytän jotain kosteuttavia tai korjaavia vaihtoehtoja shampoista ja hiusnaamioita (joko sitä KC:n värillistä tai jotain megasuper kosteuttavaa) ainakin kerran viikossa. Riippuen vähän hiusten kunnosta. Eli siis mun hiustenhoidon kulmakivi on kosteutus, kiilto ja vielä kerran kosteutus kaikissa vaiheissa! :)


Tällästä! :) Mulle ainakin hiukset on tärkeä osa ulkonäköä ja omaa tyyliä. Niitä jaksan hoitaa ja tykkään laittaa. Harmillisen usein vaan aika tulee vastaan ja mut näkeekin liikenteessä lähestulkoon aina noi perus kiharat päässä :D Tosin, kun kotiin pääsen niin tukka kiepahtaa joko sekavalle nutturalle tai ponnarille samantien. Nehän ne uhohtu! Ponnarit, koukutus noihin vieterimallin ratkasuihin, suosittelen testaamaan! Ei tuu painaumia eikä jää jumiin tukkaan. Nää, kun otin käyttöön niin muihin en oo koskenukkaan. 


Nyt sitten pizzaperjantai ja VOF nauhalta! Kivaa perjantaita kaikille <3 (luojan kiitos on se perjantai!!!!!!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti