Kaksplus.fi

torstai 29. tammikuuta 2015

Waiting for tomorrow

Että sellanen viikko sitten! Pitkiä iltoja, kiire, paikasta toiseen juoksemista ja tänään elämäni kauhein työpäivä. Jep jep…tuleeko tarpeeseen viikonloppu Lahdessa Emmin seurassa ja vapaa maanantai? Todellakin! En ehkä selviis huomisesta työpäivästä ilman sitä tietoa :D Luojan kiitos ens viikolla ei oo, kun tiistaille menoa töiden jälkeen ja muuten aion vaan olla! Huomenna pitäisi siis vielä selvitä työpäivästä, purkaa kirppis ja lähteä ajelemaan. Toivon todella, että päivä menee erittäin nopeesti eikä oo ruuhkaa.

Tällä viikolla tän kaiken hässäkän keskellä oon myös tehnyt löytöjä. Niin omasta vaatekaapista, kuin H&M:n alesta :D Omasta kaapista bongasin Maman muutama vuosi sitten mulle tuomat punaiset farkut. Ne on jo alusta lähtien ollu ihanat! Tollasta vahapintaista ja piristää asua mukavasti. No siis sillon, kun oon noi saanut, niin eipä ne oo päälle mahtunu :D Nyt mahtu! Olin niiden olemassa olon jo unohtanut, mutta onneks en oo heittäny kirpparipinoon missään välissä. Räpsäsin näistä äkkiä töihin lähtiessä eteisen peilistä kuvan, joten ei pääse ihan oikeuksiinsa. Pitää joku kerta, kun on kuvaaja paikalla, niin kuvata paremmin :) Samalla kuvailin lähtiessä mun tukkaa. Laitoin meinaan tukan pesun yhteydessä sunnuntaina latvoihin sitä Crazy Colorin Burgundya sävytettä, jota oli mun vaaleessakin tukassa. Kivasti se näkyy tummassakin! Tänään vähän lisäisin vielä viikonloppua silmällä pitäen ;)



Sitten siihen hennesin aleen. Mulle iski jonkinlainen sortsi hulluus :D Eli siis mukaan lähti ihanat punaiset villakangas tyyppiset sekä mustat tekonahkaiset. Nää on vaan niiiiiin söpöt ja ihanat ja ootan vaan, että tulis kevät, että pääsee kokeilemaan. Tosin saatan mä lauantaina nää jo laittaa, kun en malta oottaa :P Tuomas ei vaan tykänny…nauro lähinnä…en taas tajuu sitä :D



Sortsien lisäksi poistin alesta ensimmäisen hennesin nahkaisen laukun. Joskus on tullut sieltä laukkuja ostettua, mutta noita ihan nahkaisia Premium Quality-sarjan kavereita ei oo tullut omistettua. Tää ainakin tuntuu ihanan pehmeältä ja toivon todella, että on laadukaampi, kuin ne tekonahkaiset. Tää oli niin suuressa alessa etten voinut vaan jättää sitä hyllyyn. Kaveri huuteli mulle :D Väri on vielä ihana vaalean harmaa/beige ja noi hapsut sulattaa mun sydämen <3 Kerkesin ennen kuvausta ottamaan noi täytteet pois+makkarin valaistus ei ihan tuo laukkua oikeuksiinsa, mutta tästäkin lisää kuvia käytössä, kun kuvaaja sattuu samaan aikaan paikalle :)

kuva: hm.com



Nyt sitten pakkailut hoidettava loppuun. Vihaan pakkaamista. Ärsyttävää miettiä etukäteen vaatteet eikä fiiliksen mukaan sillä hetkellä! Mitäs sitten jos onkin ihan erilainen fiilis, kun niitä jo valittuja asuja pitäis käyttää? Aivan, ei kiva yhtään. Sitten jos lösähtäis sohvalle telkkarin eteen hetkeks ennen unia. Tule jo huominen ja äkkiä! <3


2 kommenttia:

  1. Olen todellakin sitä mieltä, että sulla oli eilen painajaismainen työpäivä, onneksi se on nyt mennyttä ja ihana renouttava viikonloppu edessä :) Noi sun punaiset farkut on niin täydellisen upeat! Mä olen kans pariin otteeseen hypistellyt tekonahkashortseja, eiköhän semmoiset keväällä munkin vaatekaappiin eksy ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli ihan kauhee! Onneks nyt on hyvä fiilis ja kiva viikonloppu takana :) Olisin niin halunnu laittaa noi tekonahkaiset nyt jalkaan, mutta ei! Keväämmällä sitten :P Ihanat ne silti on ja varmasti tulee käyttöön myöhemmin, kun on vähän lämpösempi :)

      Poista