Kaksplus.fi

keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Lahjuksia

Mulla kävi ystävänpäivänä tuuri ja sain ite valita lahjukseni ;) Hommasin muutaman jutun, jotka oon haaveillut ostavani, mutta en oo millään raaskinut ite. Mulla on ollu kolme vai jopa neljä vuotta käytössä sama iso kosmetiikkapussukka. Se on Kreikan reissusta saatu Moroccan oil pussukka ja joo vielä ihan hyvässä kunnossa, mutta kyllähän se käy pidemmän päälle tympimään. Ollaan viikonloppuja niin paljon pois kotoa, joten oon haaveillut tuon uudistamisesta jo pidempään. Kivempi roudata pesuaineita kunnon pussukassa ;) Bongasin siis Sokokselta jokin aika sitten tuon Marimekon ihanan lilan unikko vaihtoehdon, mutta en oo raaskinut sitä ostaa. Nyt se on kotiutettu ja aivan ihana <3 Värit on ihan mun juttu ja muutenkin se on hirmuisen tilava! Varmasti pärjää tällä useamman vuoden taas :) Yritin vähän eri valoissa kuvata, jotta värit pääsis oikeuksiinsa, mutta eipä siitä meinannut oikein mitään tulla. Todellisuudessa siis jotain noiden kuvien väliltä.






Toinen ostos oli MAC:n huulipuna. Tykkään mielummin pitää silmät neutraalina ja mahollisimman vähällä meikillä ja käyttää sitten kirkkaita huulipunia. Mulla on MAC:n tummanpunainen Rihannan Viva Glam huulipuna ja se on aivan ehdottoman paras! Nyt siihen rinnalle löysin Stockmannilta ihanan pinkin. Useempia sävyjä katottiin ja hyviä neuvoja sain eri huulipuna sarjoista ja niiden kestävyydestä ostovaiheessa. Halusin mahdollisimman kestävän, joten mun valinta oli Matte sarjan Pink Pigeon sävy. Jennin kanssa oltiin tätä ostamassa ja kummankin mielestä se oli vaihtoehdoista paras :) Tää on mun mielestä ihana ja ei liian neon pinkki vaan vähän ”aikuisempi” vaikka kirkas väri onkin. Mun aikasempi pinkki huulipuna on L’orealin juurikin neon pinkki, jonka kestävyys on melko heikko ja sävy ei ehkä mulle se maailman paras. Tää uusi siis korvaa sen käyttöpunana.



Vielä, kun jossain vaiheessa raaskisi panostaa johonkin hieman neutraalimpaan MAC:n huulipunaan, jota voi sitten päivittäin käyttää  kaiken kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti