Kaksplus.fi

keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Love is in the air

Kuten jo varmaan kaikki kerkes bongaamaan Facebookista ja Instagramista, niin kyllä! Me mennään naimisiin! <3 Mä oon vieläkin hieman ihmeissäni tilanteesta ja tuijottelen vaan sormeani :D Oon vaan ihan super onnellinen ja oon varma, että tää on oikea päätös :) Kaikki siis tapahtui viime perjantaina 20.2. ja kuitenkin kaikki kysyy, niin tilanne ei sisältänyt mitään suurta romantiikkaa :D


Niin meillä, kun varmaan kaikissa suhteissa on niitä alamäkiä ja ylämäkiä. Pääasia on kuitenkin se, että niitä ylämäkiä on enemmän ja tuntuu oikealta olla jonkun ihmisen kanssa. Sellainen olo mulla on ja en malta odottaa, että päästään niihin häihin asti! :D Tän kun olis tiennyt siellä Häämessuilla töissä ollessa, niin olisin kierrellyt vähän enemmän ja eri silmällä katellut juttuja :P No onneks on vielä aikaa! Lehtiä sen sijaan tarttui mukaan ihan fiilistelymielessä ja ne on koluttu nyt jo kymmeneen kertaan läpi. Meistä saa varmaan jompi kumpi hermoromahduksen ennen, kun tää suunnittelu on hoidettu :D Veikkaan tota mun tulevaa miestä ;)



Mitäs siitä sen pidemmin! One happy girl <3

Kuva: Pinterest

2 kommenttia: