Kaksplus.fi

sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Löytöjä sisustukseen - taas!

On tässä on muutaman viikon ollut huono olo ja viime viikolla selvisin kolme päivää töissä jotenkuten. Loppuviikko menikin sitten sohvan- ja sängyn pohjalla :/ Mä en kestä näitä tauteja! Vieläkin huono olo, oksettaa ja heikottaa... Onneks se pahin ja kuumeinen olo on jo ohi, joten testataan huomenna sitä työntekoa taas vaihteeksi :) Viikonloppu meillä aikoi ihanissa merkeissä huonosta olosta huolimatta, siitä lisää parin päivän päästä ;) Päästiin myös Pälkäneelle lepäilemään ja oli ihana, kun sai vaan olla ja pelailla lautapelejä. Pari viikkoa sitten tein kivoja löytöjä sisustukseen ja siitä on pitänyt jo jonkin aikaa kirjoitella eli nyt on sopiva hetki, koska viikonlopun käänteistä kirjoittelen lisää tuossa viikon varrella.

Oon joskus vuosia sitten tilannut jotain, mitä en ees valitettavasti muista, verkkokaupasta nimeltä Hyvän Tuulen Puoti. Tilauksen jälkeen mulle on tullut kyseisen putiikin mainosmaileja. Aikalailla kaikki oon lähes lukematta poistanut, kuten kaikki mainosmailit. Nyt hieman ennen Ystävänpäivää sain taas tuon mainosmailin ja klikkasin sitten mailin kautta verkkokauppaan pitkästä aikaa. Tein aivan ihania löytöjä! Miks mä oon vaan poistanu noi mailit aikasemmin? En käsitä. Ihania juttuja koko kauppa täynnä! 

Mulle lähti mukaan tuollainen ”kirjeteline” vai mikä onkaan. Ihana lisä mun kotitoimistoon ja sopii tyylii hyvin :) Ihan ei kuvasta välity, kun pimeessä otettu, niin tuo valo vieressä vähän vääristää, mutta kiva ja simppeli silti! Sen lisäksi tilasin tuollaisen ihanan musta naulakon. Tilatessa ajatus oli laittaa se vaatehuoneen oveen sisäpuolelle laukkuja ja huiveja jne. varten. No nyt, kun se on tossa livenä, niin en tiiä raaskinko laittaa sitä sittenkään ”piiloon” :D Suunnittelen siis vielä eteisen ja vaatehuoneen oven välillä tuon kanssa :)



Nemon herkuille oon ettinyt jo pidemmän aikaa jotain kivaa purkkia. Tarpeeks iso, mutta ei mikään jättimäinen ja helppo käyttää. No nää sopi oikein hyvin vielä keittiön vaaleisiin ja harmaisiin väreihin. Nyt on likalla herkkukippoja oikein kaksin kappalein ;)


Ehkä ihanin ja suloisin löytö oli toi linnunhäkki tuikkuhässäkkä <3 Aivan ihana! Päädyin tilaamaan kummatkin värit, koska en osannut päättää :D Ajattelin siis, että valkkaan niistä toisen itselle ja toisen annan Antille ja Jennille… onko helppo päätös? NOT! Haluun valkosen, koska se sopii sit kaiken kaa… toi harmaa on mun juttu ja tosi kivan rustiikkinen luonnossa… valkonen on ihanan kiiltävä ja näyttää tuikun kanssa kauniilta….no mut niin se harmaakin… :D Jep jep! Lopulta sitten yhteisellä päätöksellä meille jäi tuo valkoinen ihanuus roikkumaan keittiöön :)



Näiden lisäksi alesta oli pakko poistaa ihanan purppuran värinen jatkojohto :D Mitä mä sillä teen? Ei sitten mitään hajua, mutta ens kerralla, kun joku tarvii jatkojohtoa niin mulla on ainakin kivan värinen sellanen olemassa ;)



Pakko vielä näiden ostosten lisäksi hehkuttaa tuota itse kauppaa! Nopea toimitus ja äärimmäisen hyvä asiakaspalvelu! Vastauksen kysymyksiin sai heti ja palveltiin iloisella mielellä. Opin myös tämän tilauksen yhteydessä, että Tampereella on ihan kivijalka liikekin! En oo kyllä bongannut aikasemmin mistään. Nyt, kun tilauksen toimituskohdassa tuli vaihtoehtona nouto liikkestä Tampereelta niin pakkohan se oli mielenkiinnosta ottaa! Ihana liike löytyi Verkatehtaankadulta keskustasta ja sinne on pakko mennä pyörimään paremmalla ajalla uudestaan :) Sieltä myös sai erittäin iloista ja hyvää palvelua ja tarjottiin jopa kaffetkin. Suosittelen surffailemaan verkkokaupassa ja käymään paikanpäällä myös! Ihana kauppa :)

Mukavaa sunnuntain jatkoa säästä huolimatta kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti