Kaksplus.fi

keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Shopping time!

Tein siis kaikenlaisia löytöjä Lahdesta! Ihan pelkkiä kynttilöitä suunnittelin ostavani sieltä Finnmarin tehtaanmyymälästä, mutta hupsista, kyllä sieltä myös muuta tarttui mukaan. Enkä mä nyt sitten lopulta ihan kauheesti tuhlannut ja ostellut :P Mieli olis tehnyt ostaa vaikka mitä, mutta onneks kerrankin pidin ees jonkinlaisen kurin itelläni! 


Perus valkoisten kynttilöiden lisäksi mun ostoskoriin eksyi tuoksutuikkuja sekä ihana Fresh Linen-tuoksuinen lasipurkki kynttilä. Myös toi lila kukkahässäkkä on ihana <3 se todella huusi mun nimeä hyllystä! en vaan tiedä raaskinko ikinä polttaa sitä…. :D


Parvekekin sai muutaman kynttilän :)


Kynttilöiden lisäksi tuollahan on aivan järjetön määrä kaikenlaista sisustustavaraa. Ja jumankekka, minkä kokonen se paikka on! En suosittele poikkeemaan kiireellä ;) Oikein miesten painajainen…ainakin tuo omani sanoi, ettei koskaan suostu sinne tulemaan. Katotaan nyt, oon hyvä taivuttelemaan! Melko harvoin tulee käytettyä servettejä, mutta tykkään niitä aina erilaisia ostella.  Sitten, kun tulee joskus vieraita, niin onhan se kiva, että niitä on olemassa. Tuolta mulle lähti mukaan melko neutraaleita värejä. Se oli myös tarkotus, koska kotonta löytyy erilaisia liiloja ja pinkkikukallisia jne. 


Tuolla on myös kauhee kasa erilaisia uuniastioita. Ne mun pienet piirakkavuoat, jotka Emmi on tuonut on myös tuolta! Nyt nappasin kaksi tuollaista annosvuokaa, joihin samantien kuvittelin jo ruuankin valmiiksi! Pitääkin testailla joku viikonloppu, kun on aikaa :) Pitää vaan tehdä myös lisukkeita enemmän, koska en tiiä täyttyykö tuo mies tollasesta annoksesta…epäilen :D



Tuo lila/pinkki huopatabletti oli melkonen heräteostos, onneks hintaa oli huikeat 1,50e. Ei siis edelleen oo mitään hajua mitä sillä teen, mutta enköhän mä jotain keksi. Nyt se on testin vuoks makkarin lipaston päällä, mutta tuskin sitä siihen jätän. Odottelen sitä ahaa elämystä vielä sen suhteen :D



Olin jo kassalla, kun juoksin nappaamaan vielä tuon tarjottimen. Oon halunnu tollasen jo pitkään, mutta mistään ei oo löytyny tollasta, missä olis kunnon reunat. Olihan siellä vaikka mitä vaihtoehtoja, mutta heti, kun on jotain koristusta, niin hinta tuplaantui. Päädyin sitten tähän ihan perus valkoiseen ja jossain vaiheessa voisin sitä vähän koristella, kun inspiraatio iskee :) Vinkkasin, että tällä saa kaffet ja aamupalan tuoda joku aamu sänkyyn, mutta katotaan kuinka kauan siihen ihmeeseen menee :D


Finnmarin ostosten lisäksi tein Triosta löydön. Meillä oli tarkoitus samalla, kun kaupassa käytiin niin pyörähtää muutamassa liikkeessä. Näin me tehtiinkin, mutta mistään ei löytynyt mitään. Sitten käveltiin DinSkon ohi ja siinä oli heti tyrkyllä nää niitti ihanuudet! Pakko oli juosta äkkiä kattomaan ja samantien pihiys iski. Pohjassa oli hintalappu 69,90e ja kuitenkin tekonahkaiset kengät kyseessä, jotka tuskin kauheen kauan hyvänä kestää, jos käyttöä tulisi enemmän. Hintahan ei sikäli mikään kauhee ollut, mutta mulle se oli kynnys vaikka noihin heti rakastuin. Laitoin kenkää masentuneena takaisin hyllyyn ja bongasin sen sisältä punaisen alehinnan! Vitsit! Siis hinta olikin 24,90e. Tää oli selkeesti tarkotus ;) Enhän mä niitä sillä hintaa voinut sinne hyllyyn jättää! Äkkiä sovitukseen ja tuntuivat jalassa vielä mukavalta. Kassalle siis! Sain myös hyvää palvelua ja samalla mulle kaupattiin noihin pohjalliset, jotta käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä, love them <3 Ainoo vaan, että tarkoitus oli vaihdattaa niihin metalliset korkolaput ennen ekaa käyttöä…bongasitteko edellisen postauksen kuvista nää? jep jep…hätähousu täällä moi :D Niistä on nyt sitten toisesta korkolappu irti jo ja koron nahka mennyt hieman ruttuun… suutarin juttusille siis samantien ja toivottavasti saa ne vielä kuntoon. Luojan kiitos siis etten ostanut niitä täydellä hinnalla :D





Sellaisia shoppailuja tuli tehtyä. Hirveä himo jäi muutamaan Finnmarin tuotteeseen, joten jos en muualta löydä (ja hinta ei oo korkeempi, kuin tuolla) niin pakko tehdä melko pikaisesti uusi visiitti ;) Suosittelen siis paikkaa kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Ihania kynttiläjuttuja ja nuo kengät on kyllä huiput ❤️ voi kun mun jalat vielä kykenis kaikkiin ihanuuksiin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Mulla mennyt tää kommentti ihan ohi :D Mutta joo kengät on aivan super ihanat ja nyt jo onneksi kunnossa, että saa taas jalkaan! <3

      Poista