Kaksplus.fi

tiistai 3. maaliskuuta 2015

Hajamielisyyden huipentuma

Viikko olis jo hyvin käynnissä ja minä tältä erää elävien kirjoissa, greatness! :) Melkolailla vielä on päivät mennyt makoillessa töiden jälkeen ja mitään pyykkäystä ja peruskokkailuja suurempaa ei oo saanut aikasiks. Mutta tarviiko edes aina? Ei mun mielestä ;) Kiva, kun välillä vaan on! Oli tossa muutenkin alkuvuosi melkosta haipakkaa, joten hyvää tekee tällänen! 

Viime viikonloppu meillä meni siis Lammilla. Käytiin moikkaamassa samalla Anttia ja Jenniä ja sitten loppuilta lauantaina menikin UMK:n parissa telkkarin ääressä. Ihanaa siis, että toinen rauhallinen viikonloppu putkeen maalla :) Kurkittiin taas tota meijän hääautoa ja saattaa olla, että hetki menee, että se on ajokunnossa ja entisöitynä :D Saattaa olla sittenkin, että tuo mies voittaa oman päivämäärä ehdotuksensa kanssa…. Tai sitten pitää meikäläisenki alkaa opettelee auton korjaamista ens kesänä :D


Ens viikonlopulle olis haaveissa perjantaina vaan lölliä kotona ja lauantaina käydään pikavisiitillä vielä Lammilla. Sunnuntaille odotankin jotain ihanaa romanttista elettä :P Saattaa olla, että jää haaveeks :D Leffaankin meijän on tarkotus keretä, mutta katotaan miten ton lauantain reissun aikataulut pitää :)

Oon kyttäilly noita Michael Monroen aurinkolaseja jo hetken ja eilen sitten bongasin Synsamin sivuilta, että itse Mike olis Tampereen Synsamilla esittelemässä mallistoaan tänään. No mähän olin aivan innoissani ja suunnittelin lähteväni ajoissa töistä ja sinne vaan äkkiä…noooooo :D Mulla venähti viimeisen asiakkaan kanssa ja muutenkin iltapäivästä tuli sata asiaa hoidettavaksi. Lopulta, kun pääsin lähtemään kotiin, niin laahustin väsyneenä ja nälkäisenä suoraan bussipysäkille. Pää löi tyhjää koko matkan ja siinä vaiheessa, kun avasin kotioven, niin tajusin, että ei hemmetin hemmetti sehän oli tänään! :D Vissiin ei ihan pää käy kaikilla tällä hetkellä? Ei morjens! Ihan käsittämätöntä, että vielä aamusta olin mega innoissani ja hihkuin, että miten meen pyytää nimmarin ja kaikkee ku pikkutyttö…enpäs sitten mennytkään, buu! No ehkä ens kerralla mulla on ajatus kasassa paremmin :) Ja ehkä mä meen vaan sovittelemaan niitä laseja sitten ilman nimmari ja makutuomari mahdollisuutta itse suunnittelijalta :P Kuvien perusteella haaveilen kahdista laseista ja ootan, että pääsisin testaamaan, jotta näkee sitten onko kummatkaan todellisuudessa mun päässä kivat.

kuva: synsam.fi

Lounaalla oon nyt käyny piiiiiitkästä aikaa ulkona syömässä ja aivan pakko hehkuttaa mun lemppari salaattia! Siis toi Venlan kana-pekoni ceasar-salaatti on vaan niin törkeen hyvää! Voisin elää pelkästään sillä :D Päätin nyt kevään tullen alkaa käymään enemmän syömässä ulkona lounaan ja meillä on onneks näppärä järjestelmä ruokalippuihin käytössä, joten nyt vedänkin sitten loppukevään tota salaattia niin kauan ennen kun kyllästyn ;D



Tälläsiä kuulumisia tällä kertaa. Jos sitä vaikka viikonloppuna sais vähän noita kuvia otettua pitkästä aikaa kunnolla! Tuntuu ihan orvolta, kun kahteen viikkoon ei oo koskenukkaan kameraan ja puhelimellakin räpsitty jopa neljä kuvaa. Vierotusoireet iskee pahasti päälle :D Kivaa loppuviikkoa kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Kiva kun tauti alkaa hellittää ! Venlan salaatit on kyllä mahtavia , kesän lähestyessä tekeekin taas niitä mieli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihania! Haaveilin myös siitä terassista! Sitten on kunnon kesäfiilis, kun voi lounaan syödä Venlan terdellä ;)

      Poista