Kaksplus.fi

keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Kevään merkkejä

Vaikka tuon ilman pitäis harmillisesti viilentyä kohta, niin muuten on jo keväinen fiilis :) Ensinnäkin yllätyin tänään aamulla, kun huomasin, että toi Antilta ja Jenniltä Naistenpäivänä saatu ruusu on kukkinut uuden kukan! Ja vaaleanpunaisen :D Ihana mutanttiruusu <3 Yleensä tosiaan tapan kaikki muut, kun leikkokukat, mutta tää elää vielä…ainakin toistaseks ;) Oon oikein tsempannu kastelun kanssa ja ihan sitä varten avaan aina aamuisin keittiön rullaverhon, jotta saa valoa ja aurinkoa. 


Eilen mulla oli se kauan odotettu aika Sandran käsittelyyn. Lopulta päädyin siihen, että pidennykset on pakko saada pois ja äkkiä. Hienoa Anne taas, hienoa! :D Voisko joskus päättää kerralla mitä haluu? No ei tietenkään! Mitäs hauskaa siinä olis! Nyt olis sitten ylimäärästä tukkaa pussillinen ;) Eli siis se oli tän käynnin pääpointti. Omaa tukkaa ei leikattu ollenkaan, koska ei ollut tarvetta ja kaikesta huolimatta yritän sitä kasvattaa. Kevätfiilistä haettiin raidoilla ja alle lisättiin hieman tummaa fiilistä. Raidat sävytettiin vielä ihanan pastellisella vaalenpunaisella! Love this <3 Hope so kestää hyvin toi vaaleenpunanen. Tosin onneks pystyn sitä sitten freesaamaan noilla suoraväreillä :)



Kivasti valottui mun naama :D


Toinen kevään merkki on jokavuotinen itseruskettavien läträäminen, joka alkaa juurikin näillä main. Joka vuosi mä niitä läiskin itteeni jollain tasolla. Viime vuonna bongasin kyllä niin hyvän tuotteen, ettei onneks tarvii enää ostaa sikaa säkissä ja odottaa jännityksellä, että minkä värinen on aamulla, kun illalla voiteen levittää :P Mulla on siis käytössä St.Tropezin toi asteittain väriä tuova voide. Vaikka oon lähtökohtaisesti hyvin vaalee ihonen, niin mulla on käytössä toi medium/dark versio, eikä se oo yhtään liian tumma! Toi on todella hyvä tuote muutenkin, koska ei mun mielestä haise kauheen ällölle ja tuo tosiaan sen rusketuksen asteittain ja hennosti. Ei tuu selkeetä purkkirusketusta ;) Kuorin ihon aina ennen tän levittämistä. Löysin myös ihanan kuorinnan hetki sitten! Tilasin Dermosililta tuollaista Primo sarjan  Vanilla kuorintaa ja ai että! Ihanan tuoksunen ja just sopivat kuorintarakeet. Kaikin puolin ihana tuote! Pikkusen jättää sellasen ”öljyisen” ihon, mutta ainakaan tän St.Tropezin itseruskettavan kanssa ei oo haitannu tai vaikuttanu lopputulokseen. Viime keväänä siis, kun samaa itseruskettavaa käytin, niin tää kuorinta ei ollu vielä käytössä ja nyt ihan sama lopputulos. Hommasin myös viime keväänä ton ruskettavan kanssa St.Tropezin levityshanskan. Oon ekana naureskellu niille, mutta piru se on näppärä! Saa tosi tasasesti levitettyä voiteen ja tuntuu, että putelista riittää enemmän :)


Uuden tukan ja hiljalleen tulevan rusketuksen lisäks nää shoppalijan hulluttelupäivät on taas täällä… Sokoksen 3+1 sekä kohta Stockan Hullut päivät. Oi voi…. Miks ei tälläsessä välissä koskaan oo niin kipee ettei pysty liikkumaan? :D Kerranki siitäkin olis hyötyä… No onneks selvisin melko vähällä tosta Sokkarin meiningistä tänään ja lupasin itelleni pysyä poissa sieltä koko loppuviikon! Enää sitten pelättävänä se Stocka…

Sokokselta lähdin siis alunperin hakemaan vaan tuota Beautyblenderin meikkisientä. Oon sitä katellut jo hetken ja lueskellut ihmisten käyttökokemuksia jne. Kaikesta huolimatta en oo raaskinu sitä vielä hankkia, kunnes nyt. Odotan siis, että pääsen testailemaan, että onko todella hehkutuksen väärti. Ainakin söpön värinen on! Voisin myöhemmin vaikka kirjotella niitä omia käyttökokemuksia, kun on hetken aikaa ollut käytössä kunnolla :)



Toi meikkisieni oli siis ainoo mitä piti ostaa. Olin vähän pohtinut, että pitäiskö nyt ostaa O.P.I:n aluslakka, kun mulla on ollut aluslakka muutaman viikon jo loppu ja hommasin noi O.P.I:n päällyslakat ennen joulua, niin mätsäis niitten kanssa. Bongasin noi lakat ja siellähän sitten hittovie oli värilakkojakin. Just oon Hannalle kiukutellut töissä, että oon hommannu vaan kaikkia tummia, viininpunaisia ja liiloja kynsilakkoja viime aikoina, enkä omista mitään kivan keväistä ja pirteetä lakkaa, joka ei olis ihan kuivunu. No nyt omistan ja ylläri, ylläri pinkin :D Mistä tää mun pinkkivimma taas nostaa päätään? Otin mä sille kaveriks myös 50 Shades lakkasarjan hopean My silk tie -lakan.





Melko pienellä siis onneks pääsin tästä ekasta houkutuksesta! Hullareita odotellessa :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti