Kaksplus.fi

maanantai 23. maaliskuuta 2015

Onnistuneet ostokset

Jopas meni äkkiä loppuviikko ja viikonloppu! Taas olis uus viikko käynnissä ja itseasiassa hetkeen viimeinen kokonainen ;) Pääsiäisen ja muiden pyhien sekä muutamien lomapäivien takia tulee aikas monta lyhyttä viikkoa tästä eteenpäin! Mikäs sen kivempaa :)

Viime viikolla haettiin kauppareissulla postista paketti, josta mulla ei ollut mitään hajua. Oli tullut vaan lappu postien mukana päivällä, että paketti olis noudettavissa. Kauhuissa mietin, että mitäköhän mä oon tilannu taas enkä ees muista :D Varmaan toi mies ajatteli, että mitähän se selittää, kun vakuuttelin ettei oo mitään käryä paketin sisällöstä. Haettiin siis paketti ja sieltähän paljastu kauko-ohjattava lentokone :D Tilasin siis itelleni muutaman numeron Tieteen Kuvalehteä, enkä muistanu yhtään, että tilauksen kylkiäisinä oli tuo lentokone… oi voi…pikkusen hermoja raastavaa ollu siitä lähtien :D Välillä saa pelätä, että kone on päässä tai kaataa jotain läppärin päälle. Nemo aina tietyin väliajoin menee sitä karkuun (esim. kun Tuomas lentää sillä Nemoa päin… :D) ja välillä on mukana, ihan kun ymmärtäis muka siitä jotain…jep jep! Lucky me :D


Perjantaina sain ihanan yllärin töissä, kun ihanat työkaverit oli hommannut mulle kauniin kimpun <3 Ai että! Rakastan kukkia ja väritkin natsas aivan täysin! Se ei kuulemma ollu ongelma, koska mulla on aina jotain pinkkiä töissä, vesipulloa myöten :D Talvella ja syksyllä oon kynttilähullu ja keväällä sekä kesällä voisin tuhlata kaikki rahani kukkiin. 


Lauantaina lähdettiin Pälkäneelle ja hengattiin siellä ja pelailtiin korttia. Sunnuntaina lähettiin maman kanssa siivoomaan mun kirpparipöytää ja samalla reissulla käytiin Messukeskuksessa Mega Outlet tapahtumassa. Kauheesti siellä ei onneks houkutuksia ollut, mutta Ferrerin osastolla mä sitten lipsuin :D Sovittelin monia paitoja ja neuleita, mutta onneks sain pidettyä itteni kurissa ja lopulta mukaan lähti vain yks villatakki. Olin samaista jo himoillut verkkokaupasta ja tuolla hinta oli puolet normista, niin se oli kyllä sovituksen jälkeen ihan ehdoton ostos! Susanna oli itse myymässä vaatteitaan ja sanoikin, että kyseiset villatakit oli myyty loppuun Helsingin putiikista, verkosta ja tuolla oli kaksi viimeistä, joista toinen on nyt kotiutettu mun vaatekaappiin :) Se toimii oikein hyvin myös takin sijasta, kunhan taas pikkusen lämpenee! Kuvailen villatakin kunnolla tänne, kunhan vaan kerkiän! Viikonloppuna vois olla hyvä mahis, kun pääsen vihdoin taas Lahteen juoruilemaan Emmin kanssa <3 


Pakko muuten hehkuttaa vielä noita mun Sokoksen kynsilakkalöytöjä! Enpäs muistanutkaan, miten hyviä ja kestäviä noi O.P.I:n lakat oikein onkaan! Kuivuu ihanan nopeesti ja pysyy hyvin. Myös lakan levittäminen on helppoa. Joskus en käyttänytkään mitään muita, kun näitä ja en kyllä ymmärrä miks en oo panostanut näihin tässä välissä. Täytyy siis jatkossakin bongata uusia ihania värejä aleista jne. Näistä tosin maksaisi täydenkin hinnan, koska laatu on sen arvoista :) Uusin lakat sunnuntaina ja halusin laittaa tuolla 50 Shades sarjan lakalla kaikki kynnet. Tein vähän eri tyyppisen manikyyrin päällyslakkojen kanssa eli siis mattalakkaa suurimpaan osaan ja noi ”tehostekynnet” sitten kiiltävällä glitteri päällyslakalla.


Myös toinen Sokkarin löytö eli Beautyblender on vienyt mun sydämen täysin. Sillä saa levitettyä mielettömän hyvin ja nopeesti meikkivoiteen, ilman mitään pelkoa naamari efektistä tai läikikkäästä naamasta. Toisaalta en oo koskaan ees tajunnut kokeilla kastella normaalia meikkisientä, että onko sillä suurta vaikutusta asiaan. Tätä on kuitenkin näppärä käyttää ja saa kauniin lopputuloksen nopeesti :) Vielä pitäis varmaan panostaa kyseisen sienen pesuaineeseen, jotta se säilyy mahdollisimman pitkään hyvänä! Jos tää meni ohi Sokkarin aleista, niin Hullareillä näytti olevan moinen vielä minikokoisen puhdistusaineen kera tarjouksessa ;)



Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Mä valmistaudun nyt loppuillan telkkari tarjontaan, maanantain paras hetki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti