Kaksplus.fi

torstai 5. maaliskuuta 2015

Tukkakriisi vol.8435723567

Mä en selkeesti osaa päättää yhtään mitä haluun tukalleni :D Siis oon ollu ihan super ilonen tästä pitkästä hollywood tukasta, mutta… sieltä se mutta taas tuli. Jotenkin tuntuu etten osaa enää olla pidennysten kanssa ollenkaan. Eihän niissä muuta oo, kun aavistus enemmän hommaa, mutta nyt jo parin kuukauden jälkeen on tullu olo, että miks mä taas menin laittaa nää. Muistan sen ihanan fiiliksen, kun viimeks pari vuotta sitten otettiin pois ja oli vaan se oma tukka ja miten helppo se oli. Muistan miten uhosin etten enää koskaan sorru pidennyksiin ja tässä sitä taas ollaan.Toki siis kiharatkin pysyy näissä törkeen hyvin ja kiharran vaan muutaman kerran viikossa ja niillä mennään sitte, mut jotenkin vaan ahdistaa melkosesti.



Mulla on ollut pidennyksiä vaan teippipidennyksinä ja ne on kyllä hyvät ja hellävaraset omalle tukalle. Pikkusen ne kyllä teettää ylimäärästä hommaa pestessä. Kampausten ja tukan kiinni pitämisen kanssa pitää olla tarkkana ettei ne näy. Auki ja kiharalla taas niin tuskin kukaan huomais eroa, jos ei tietäisi.


Nyt olis reilu viikko seuraavaan tapaamiseen Sandran kanssa ja pohdin kuumeisesti, että otetaanko pois ja tehdään taikoja vaan omaan vai koittaisinko olla vielä näiden kanssa. Päivä päivältä meinaan kallistua siihen, että pois ylimääräset ja omalla tukalla mennään. Olipas taas fiksu ja tietysti rahallisesti kannattava kokeilu :D No tosiaan se reilu viikko, niin kerkee vielä mieli muuttua…valitettavasti :P Oman kasvattaminen on aina niin rasittavaa puuhaa ja tuntuu ettei se tosiaan kasva senttiäkään vuodessa. Harhaahan se on, mutta turhauttavaa. Onneks mulla ei täällä seassa tää oma oo ihan lyhyimmästä päästä kuitenkaan.


Oon surffaillu nyt Pinterestistä kaikkia ihania hiuksia ja toki suurin osa niistä kauniista on pitkiä ja kiharoita ja sitä kautta upeita. Toinen puoli taas on kauniisti leikattuja ja värjättyjä ja kauheen helppohoitoisen näkösiä. Kumpi siis olis se mun juttu? Ulkonäöllisesti tykkään tästä pitkästä ja se on mun juttu, mutta siis taas omassa ja lyhyemmässä olis vähemmän hommaa ja ei tartteis olla niin tarkkana noiden teippien kanssa. Tukan pesemiseen menee kuitenkin melkein tuplasti aikaa, kun noiden teippien väleistä pesee jne. Kuivaaminen sama juttu. Oman totuin aina pesemään suoraan töiden jälkeen ja annoin kuivua itekseen koko illan. Aamulla sitten kiharat tai suoristus ja menoks. Tää pidennystukka puolestaa ei todella kuivu itekseen vaan vaatii sen pesun jälkeisen föönauksen joka kerta. Tupla aika aamusin kihartamiseen. Tosin tää homma pitää tehä harvemmin, kun oman kanssa. Kumpi siis on mun valinta? Se jää nähtäväksi :P



Sori Sandra taas joudut mun päättämättömyyden uhriksi ja keksimään mulle jotain kivaa tähän päähän :D haha! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti