Kaksplus.fi

perjantai 24. huhtikuuta 2015

New skincare routine

Kerroin teille täällä Buzzadorina toimimisesta jo aikaisemmin. Nyt on kyllä niin kiva kamppis päällä, että oon erittäin erittäin iloinen saadessani olla Buzzador! Nimittäin pääsin mukaan kampanjaan, jossa on tarkoitus testata Swiss Clinicin Swiss Skin Renewal settiä! Mun iho on muuttunut vaikeemmaks hoitaa tässä viimesen vuoden aikana. Ikä vai mikä syynä? :D No nyt vielä tän raskauden aikana oon huomannu, että mun naama kukkii ja on epätasanen ja vielä vaikeempi hoidettava. Ah ihanat hormonit, NOT! Ilmoittauduin siis erittäin innoissani halukkaaksi kampanjaan.

Oon bongannu tuon Swiss Clinicin setin ja tuotearvosteluja muiden blogeista jo muutaman. Oon myös haaveillu sen kokeilusta, mutta hinta on saanut aina perääntymään. No nyt pääsin sitten testaamaan! :) Eli siis ajatuksena tuossa on ensin valita omalle iholle sopiva neulojen pituus. Pohdin pitkään tuon 0,2mm ja 0,5mm välillä, mutta päädyin lopulta noihin lyhyimpiin eli 0,2mm neuloihin. Neulakammoisena en uskaltanut ottaa riskiä, että jäisi käyttämättä jos neulat on liian pitkät ja näkyvät :D Eli siis tuolla neularollerilla rullataan puhdistettu iho noin kymmenen kertaa kaikkiin suuntiin; pystysuoraan, vaakasuoraan ja kumpaankin diagonaalisesti. Skinroller tekee tällöin mikroskooppisen pieniä reikiä ihoon, joka stimuloi uusien ihosolujen uusiutumista. 


Rullaamisen jälkeen kasvoille levitetään setissä mukana tullutta Swiss Rejuvenator geeliä. Geeli auttaa ihoa uudistumaan ja korjaa ihovaurioita. Täydellistä! Rullauksen tuloksena tämä, kuten toki muutkin ihonhoitotuotteet imeytyy ihoon n.300% tehokkaammin, joten voiteista ja seerumeista saa näin ollen enemmän irti. 


Tuolta Swiss Clinicin sivuilta saa hyvin neuvoja esim. neulan pituuden valintaan. Taulukko aiheesta on ainakin mun mielestä helppolukuinen ja osasin sen perusteella valita neulani näppärästi. Kauhee hinku olis kokeilla myös firman muita tuotteita eli ehkä jossain vaiheessa teen tilauksen myös muista jutuista ja testailen myös niitä ;) Tää kyseinen setti, josta nyt on puhe on myös ehdolla Ruotsin Beauty&Cosmetics Awardseissa tälle vuodelle. Veikkaan,että pärjää hyvin! 

Sitten ne mun tulokset. Tätä siis olisi tarkoitus käyttää ns.kuuriluontoisesti. Eli siis rullataan ihoa ensin 28päivää ja sitten taukoa 28päivää jne. Alla kuva lähtökohdasta eli ennen yhtään rullausta ja iltapäivällä meikkien pesun jälkeen… eli kauneimmillani olen tietysti noissa kuvissa  :D Valitettavasti vielä tässä vaiheessa en voi laittaa jälkeen kuvaa, koska kerkesin rullaamaan noin viikon ennen Tallinnan reissua ja sinne tuo unohtui ottaa mukaan. Sain pakettini hieman myöhässä kampanjan raportointia ajatellen. Eli siis joudutte katsomaan vaan tätä mun ennen pärstää ja palaan asiaan tän tiimoilta vielä, kun toi 28pvä rullausta on todella takana. Tällä vähälläkin testauksella oon kyllä huomannut muutoksia ihossa! Ainakin poskien osalta, jotka mulla on aina kauheen kuivat ja siksi punottaa, niin ovat paremmassa kunnossa jo nyt.



Melkolailla samaan aikaan, kun tää paketti lopulta tuli, niin postiin pamahti myös Dermosilin tilaus. Sieltä tilasin myöskin tuollaisen kasvoseerumin, jota oon käyttänyt tässä samalla. Tuo rullaus tottakai auttaa myös kyseisen seerumin imeytymisessä, joten hyvään väliin tuli sekin kotiin testattavaksi.



Mutta siis kunnon ennen ja jälkeen-kuvat tiedossa hieman myöhemmin, kun tuo kunnon käyttöaika on täynnä :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti