Kaksplus.fi

tiistai 28. heinäkuuta 2015

Autumn is coming!

Ainakin melkein. Tässä ei oo vielä kerennyt edes kesä alkaa ja kohta on jo tosiaan syksy! Ainakin keli on sen mukainen ja kauppoihin alkaa tulla syysvaatteita. No oli miten oli, syksyssä parasta on just ne uudet ja ihanan lämpimät syysvaatteet. Varsinkin alkusyksystä, kun on vielä suht lämmin niin saa pukeutua ”liian lämpimästi” ilman, että kukaan kattoo kun tyhmää :D Ja täähän sopii mulle, koska palelen aina. Nyt muutamana syksynä myöskin värit syysvaatteissa on ollu ihan mun juttu! Mun lemppariväri on luumunliila ja oikein syvän viininpunainen (toki se kestosuosikki pinkki varsinkin kesällä!). Mitäs sitä löytyykään noista syysmallistoista, jotka on jo julkastu? Ihan just tasan niitä värejä. Värien lisäks nuo boheemit ja vähän ”inkkari”tyyppiset musta-valkoiset kuosit on niin ihania. Liilaa, musta-valkosta, paksua neulosta ja biker bootsit, hell yeah! <3

Oon kerennyt rakastua ainakin hennesin syysvaatteista jo tuohon neuletakkiin, joka täyttää siis kaikki noi mun ajatukset täydellisestä syysvaatteesta! Se on vaan niiiiiiin ihana! Ainoo ongelma on hinta. Joo vaikka säästän ja ostan sillon tällön jotain arvokasta, niin vaatteiden kohdalla oon aivan super pihi. Jos vaatekappale maksaa yli 20euroa, niin mietin sitä vähintään kuukauden+tarviin miljoona hyvää syytä, että miks tarviin kyseisen vaatekappaleen. Onko aina ollu näin? No ei todella :D Musta on tullu vanhimmiten aivan järjettömän pihi tälläsissä jutuissa. Alennusmyynnistä saa aivan hyviä ja kauniita vaatteita ja maksaa 1/3 parhaimmillaan siitä, mitä alunperin pyydetään. Myös siis tän, kaikesta huolimatta täydellisen villatakin kohdalla oon päättäny, että jos se on mulle tarkotettu, niin saan sen alesta hetken päästä ;)


Toinen rakkauden kohde samaisessa kaupassa on tuo lila mekko! Siis kuuletteko miten se huutaa mun nimeä?? Ihan selkeesti. Taukoomatta. Mutta… 70e hennesin mekosta…jaiks! Ja toiseks mulla alkaa vauva-arki kohta, niin mihinköhän hittoon mä meinasin laittaa tuollaisen mekon päälle? :D haha! Mama ehdotti, että perjantaisin, kun Tuomas tulee töistä, mutta sekin ajatus kaatui siihen, että perjantaisin tuo mies tasan syö ja nukahtaa sohvalle heti töiden jälkeen, joten hukkaan menis… :D


Noiden kahden ehdottoman rakkauden kohteen lisäksi myös nämä vaatekappaleet olis erittäin tervetulleita mun vaatekaappiin:







Toki muissakin kaupoissa on jo ihania syysmallistoja, mutta en viitsi kaikkia koluta läpi tähän, koska muuten postauksesta tulee aivan loputon! Noiden kahden aivan ehdottoman ihanan vaatekappaleen vuoksi päädyin laittamaan siis omat lemppari hennesin syysvaatteista ja kerrankin siellä on tosiaan kauniita ja ainakin mun tyyliin sopivia vaatteita! Ehkä sitten oikeesti syksymmällä voisin tehdä saman muista kaupoista ;) 

Tai sitten mun kannattais vaan surffailla kauniiden satiinimekkojen ja jumpsuittien sijasta käytännöllisiä imetysvaatteita :D Eihän sitä koskaan tiedä, jos niitäkin löytyis yhtä kivoissa syysväreissä ja kuoseissa ;)

                                               Kaikki kuvat hm.com

2 kommenttia:

  1. Ihana toi pitkä violetti mekko <3 Olisi niin sun näköinen! Mulle tuli heti meileen kanssa, että laitat sen aina päälle ennen kuin Tuomas tulee kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan super ihana <3 Melkein tekis mieli tosiaan ostaa ihan sitä varten vaan, kun muuten ei oo käyttöä :D Saatan ehkä repästä varsinkin, jos se aleen päätyy ;)

      Poista