Kaksplus.fi

torstai 9. heinäkuuta 2015

Ikäkriisi?

Minne se meni? :D Muistan hyvin viime vuonna, kun oli synttärit ja sain mun varavanhemmat kyläilemään ja heillekin avauduin, että kauhee ikäkriisi, kun täytän jo 27 ja en oo mitään saanut elämässäni aikasiks :D No olenhan minä! Tuntui vaan ihan kamalalta täyttää ”noin paljon” yli sen 25…oon ikuisesti 25! Paitsi fiksumpi tietty, kun sillon :P 

Olin tosiaan, kuten täällä mainitsinkin, niin ajatellut, että tuo 27 tulee olemaan paras vuosi mun elämässä. No kuinka kävikään? Siitä tuli vieläkin parempi, kun osasin vuosi sitten edes kuvitella <3 Mun elämässä on hieno ihminen, jonka kanssa saan jakaa kaikki fiilikset, niin hyvät kun huonot, ja joka siitäkin huolimatta on ja pysyy mun rinnalla vaikka välillä kiukuttelen. Mulla on maailman rakkain koira, joka täyttää kuun lopussa jo 8vuotta! (mihin tää aika kuluu?) ja oon jokaisesta hetkestä kiitollinen mun rakkaan ykkösvauvan kanssa, kun koskaan ei tiedä kauan meillä on yhteisiä vuosia jäljellä. Tietysti mulla on aivan ihania ihmisiä ympärillä, joita ilman elämä olis järjettömän tylsää ja naurua olisi todella paljon vähemmän. Sokerina pohjalla musta tulee äiti! <3 Se fiilis on jo nyt aivan sanoinkuvailemattoman hieno ja joka ikinen potku ja masukieppuilu (tästä pojasta niin tulee joko jalkapalloilija tai joku kuperkeikkamestari :D) saa mielettömän rakkauden tunteen pintaan. Toki välillä kyynelien kera - kiitos raskaushormonit! Eli siis mikäs tässä on vanheta? Ei mikään! Odotan vaan, että vuosia tulee lisää ja pääsen näkemään mitä kaikkea upeeta vuodet tuo tullessaan jätkän kanssa ja millaista meidän oman pikku perheen elämä tulee olemaan jatkossa :) Kuvittelinko vuosi sitten olevani innoissani, että täytän 28? En. Tuleeko vieläkin välillä ahdistusta iästä? Toki, mutta eri tavalla :)

Tällä hetkellä ainoo mun ikäkriisin kohde on häät :D En tiedä mikä päähänpinttymä on, että haluun naimisiin tuon mieheni kanssa ennen, kun täytän 30. Onko sillä väliä minkä ikäsenä menee naimisiin? No ei todella :P Nää on taas näitä meikäläisen fiksuja juttuja. Ja toki olishan tässä nyt kaks vuotta vielä aikaa pungertaa jäbä maailmaan, treenata ittensä ihmisen näköseks, säästää rahaa, suunnitella häät ja vielä onnistua toteuttamaan ne…jaiks :D Katotaan jääkö vaan haaveeks vai miten onnistutaan :)

Lemppari herkkuja <3

Mulle on tullu selkeesti synttäreistä joku epäonnen päivä. Ennen se oli uusi vuosi, jolloin olin aina lähes 40asteen kuumeessa. Nyt sitten muutamat vuoden vaihteet menneet hyvin ja epäonni siirtynyt synttäreille. Viime vuonna olin kotona käsi paketissa. Tänä vuonna makaan puolirampana Nempan vieressä myöskin kotona. Ei morjens mikä tuuri :D Josko ens vuonna olisin esimerkiksi Ruisrockissa synttäreillä? Tai Tukholmassa? taiiiiii jossain lämpimässä? vink vink ;)



Nyt olotilat on ollu kovin vaihtelevia. Välillä tuntuu, että on parempi päivä ja pystyy hieman touhuumaan; pesemään pyykkiä ja järjestelemään vauvan kamoja jne. :D ja sitten taas heti seuraava päivä on aivan tuskaa. Eilen mun toiminta oli niinkin hurjaa, että käväsin ruokakaupassa sekä illalla istuin ompelukoneen ääressä muutaman tunnin (oma postaus tulossa!), jonka jälkeen lysähdin sohvalle, josta en meinannut päästä ylös :( Ehkä rankin matka ikinä sohvalta sänkyyn oli eilen :D Ollaan jouduttu vaihtamaan Nemon ulkoilutusvuorot päikseen… mä oon aina käyttänyt myös työaamuina aamulenkin ja Tuomas iltalenkin töiden jälkeen. Tuomas ei haluu herätä sekuntiakaan aikasemmin kun on pakko ja mulla on aina kotitöitä töiden jälkeen. No nyt mulla menee useempi tunti ja pakko saada panadolia koneeseen, jotta pääsen edes sängystä ylös :/ Se max. 3 panadolia päivässä ei meinaa riittää, että pystyy yhtään liikkumaan. Jos ysiltä avaan silmät niin ehkä 11 mennessä pääsen pystyasentoon ilman kyyneleitä, blaah. Vaikuttaa tosi tosi lupaavalta päästä reilun viikon päästä töihin, eikö? 



Muutaman jutun verran meinaan liikkeelle lähteä kaikesta huolimatta! Tänään haluan mun synttäripäivän kunniaks autokaupoilla (kyllä, luitte oikein! Minä tahdon autokauppaan…. :D) ja jonkun muun tekemän ruuan äärelle. Sitten onkin aikaa taas saada itsensä kuosiin ensi tiistaiksi. Sain rakkaalta Mamalta ihanan synttärilahjan! ja mikä ajoitus! Tiistaille siis varattuna jalkahoito, kestolakkaus ja säärien sokerointi Lumottu Kauneus hoitolaan. Onkohan joku vinkki? :D Varpaat näyttää metsänpeikolta ja säärissä kasvaa viidakko, kun toi taipuminen alkaa olla melko heikkoa :P Sopivasti saa varpaat kuntoon, kun sitten reilun viikon päästä lauantaina olisi serkun häät. Eli siinäkin välissä onneksi useempi päivä aikaa toipua. Ne alkaakin olemaan se rajapyykki, että pääsenkö sunnuntaina enää ollenkaan sängystä ylös ja onko mitään haavettakaan töihin maanantaina. Hope so kaikki menis hyvin ja mä jollain ihmeen kaupalla tulisin parempaan kuntoon.


Lempparipizzaa <3
Noniin, kitinät sikseen! Kaikesta huolimatta tää on kiva päivä ja palataan tuohon alun fiiliksiin mielummin, kun surkuttelemaan näitä meikäläisen kipuja. Kaikella tälläkin on maailman paras tarkoitus ja töitä ehtii tehdä vielä vuosikymmeniä! Kehittelen itelleni jonkun harrastuksen, jota voin tehdä paikallani makuuasennossa, jotta en sekoo ihan täysin ja pöpiydy lopullisesti :D Ja onneks on kiva neuvolatäti, jolle voi myös purkaa näitä fiiliksiä. Positiivisuuden kautta ja nappia naamaan ;) Niin ja hurjasti kiitoksia kaikille ihanille onnitteluista, ootte huippuja <3

2 kommenttia:

  1. Happy b-day Anne! Löysin tämän ihanan blogisi ihan äskettäin, kun
    googlettanut kinkkupiirakan ohjetta. Aion kokeilla sun ohjeesi mukaista
    piirakkaa tänään, kun saan serkkuni kylään Kanadasta asti.

    Mulla oli kuule ihan sama toive nuorena, että naimisiin on mentävä
    kolmekymppisenä. Ja toiveeni myös tooteutui. Kuukausi synttäreiden
    jälkeen astelimme alttarille :-)
    Kivoja juttuja sulla täällä, kirjauduin heti lukijaksi. Tervetuloa vastavierailulle
    blogiini, jossa seikkaillaan mm. mökkimaisemissa Turun saaristossa.

    Ihanaa kesää sulle ja parempia vointeja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :)

      Kiva kuulla! Tuo piirakka on kyllä mieletömän hyvää! Itse myös meinasin viikonlopuksi tehdä, kun saan veljeni kylään. Toivottavasti maistuu myös siellä teillä :)

      Voi vitsit! En siis ole yksin ajatukseni kanssa! Eli siis toivoa vielä löytyy ;)

      Käynkin kurkkimassa myös sinun blogisi. Toivottavasti viihdyt täällä ja juttujeni parissa :)

      Kiitos vielä ja oikein mukavaa kesää myös sinulle!

      Poista