Kaksplus.fi

perjantai 17. heinäkuuta 2015

"Kesäloma" viikko

Tän viikonhan piti tosiaan olla meille yhteinen kesäloma viikko. Itsehän tosiaan oon edelleen sillä sairaslomalla, aurinko ei paista ja suunnitelmia ei ole, joten ihan lomailu fiilistä tästä ei saa edes tekemälläkään :D No kiva silti, että on tuo mies seurana täällä päivät. 

Sen verran pakko palata viime viikkoon, että sain Mamalta synttärilahjan ykkösosan perjantaina ja ai että! Mä kitisin vastaan, että ”Et nyt jessus sentään osta mulle missään nimessä ikinä noin kalliita lenkkareita! En suostu ottamaan vastaan! Tajuutko mitä tuhlausta!” Kunnes lopulta Mama sai tahtonsa läpi ja minä aivan upeat kirkkaan pinkit Niket <3 Mikähän urpo mä oon, kun tälläsessä asiassa kitisin vastaan? :D Joo en oo koskaan kuvitellut omistavani noin kalliita lenkkareita (eikä nää ees siis tosiasiassa ollu kalleimmasta päästä..), mutta jumankekka miten hyvä noilla on kävellä! Siis enpä mä nyt oo niillä minnekkään lenkkipolulle päässyt, mutta jo kauppareissulla huomaa hyvin miten ihana on kävellä eikä mikään paina tai purista mistään. Kiitos siis rakas Mama ja pahoittelut vaihteeksi, kun kitisin ja vinguin vastaan :P


Lauantaina taas sain huikeimman ”synttärilahjan” ikinä; uuden auton <3 I’m in love! Täähän on ehkä uskomattomin juttu ikinä. Oon siis aina haaveillut valkoisesta katumaasturista ja jotenkin haaveen kohteena on ollut aina Audi. Audit multa on kielletty niin miehen, kuin veljen taholta useasti :D Autolle mulla ei oo ollu tarvetta nyt muutamaan vuoteen muutenkaan. Mun edellinen auto ollut nyt useamman vuoden Pälkäneellä, koska sille ei oo ollu käyttöä. Meillä on ollut siis yksi käyttöauto, farmari, joka oli mun mielestä aivan todella hyvä myös nyt, kun pikkuinen saapuu. Oltiin sovittu, että sitä ei myydä….mitä teki Tuomas? Myi meidän vallan hyvän Mondeon :D Oman autoni taas lahjoitin Pälkäneen poppoolle. Milläs me ajellaan nyt sitten? Ilman autoa ei kuitenkaan voi olla ja varsinkaan, kun pikkukaveri syntyy. Oltiin jo viime syksynä katsottu kelpuutettavilta merkeiltä katumaatureita ja haaveiltu, että joskus vielä tällänen meille! No, mutta hupsista. Nyt meillä olis maailman ihanin ja upein kimaltavan valkoinen Ford Kuga, joka on lähestulkoon upein asia, jota oon koskaan omistanut <3 Uuh mama! Ihanaa autossa on vielä tällä hetkellä sen korkeus. Ihan pikkusen helppo päästä kyytiin eikä tarvii kenenkään auttaa autosta ulos, kun maha ei taivu maan tasalta ylös :D Toinen ihana juttu on lasikatto. En ees koskaan osannut ajatella, että sellaisen haluaisin, mutta onhan se hittovie magee! Hassua ja opettelua vaativaa autossa on taas avaimettomuus… Joka ikinen kerta yritän niin käynnistää, kuin sammuttaa auton avaimista vaikka autossa ei ole edes virtalukkoa…ehkä mä opin vielä ;) Nyt jos olis parempi kunto niin lähtisin ajamaan ihan huvin vuoks Lappiin ja takas :P



Maanantain huikeat ”lomapuuhat” taas rajoittuivat mansikoiden pakastamiseen. Tulipahan sekin tehtyä ;) Nyt olis muutamat rasiat talven varalle ja saa pikkujätkäkin maistella ”tuoreita” mansikoita, kun sen aika koittaa. Vielä pitäisi Niittarista hakea vadelmia ja Pekka on luvannut käydä mustikassa, niin olisi sitten kunnon vitamiini varastot talvelle varastossa :)


Tiistain toiminta olikin sitten hieman rankempaa ja meinas selkä mennä ihan rikki :/ Mulla oli siis se Maman kakkos synttärilahja eli jalkahoito paketti Lumottu Kauneus-hoitolassa. 1,5h istuminen ei tehnyt hyvää vaikka douppasin itteni ennen tapahtumaa panadolilla :( Onneksi kipu alkoi vasta ihan viime metreillä, joten oli se sen arvoista! Hoitolaa on pakko sen verran hehkuttaa, että tuo Lumotut jalat kesäsetti oli kyllä ihan super ja vielä tähän väliin oikein hyvä! Ensin siis säärien sokerointi, joka oli mulle ensimmäinen sokerointi kokemus ikinä. Ja jos tosiaan lopputulos pysyy pitkään hyvänä, niin mä koukutuin kyllä ;) Ei se ees ollut niin kivuliasta eikä niin kallista, kun olin ajatellut! Sanoinkin, että katotaan miten nää tästä kasvaa, että saatat saada vakkariasiakkaan :D Sen jälkeen jalkakylpy ja -hoito, kunnon kovettumien rapsimiset ja höyläilyt, jonka jälkeen geelilakkaus ja aiiiiiivan ihana jalkojen hieronta! Tässä kohtaa tosiaan harmitti, kun toisen jalan kohdalla alkoi selkää särkeä niin paljon ettei ihan täysin päässyt nauttimaan siitä ihanasta hieronnasta. Kaikin puolin siis hyvä kokemus oli ja jatkossa, kun hoidoille on tarvetta, niin tsekkaan kyllä tän paikan tarjonnan ensimmäisenä ;) Pakko oli heti seuraavana päivänä käydä Nemon kanssa tuossa "takapihan" puistossa ja pysähtyä puistonpenkille ja ottaa "kesälomakuva" eli varpaat nurmikolle :D



Tällä reissulla halusin väkisin poiketa Baby Stylessä vaikka tosiaan selkä oli jo lähestulkoon sökönä. Pikkukaverin nurkkauksesta on puuttunut musiikki mobile ja bongasin tuolta nettisivuilta kivannäköisiä mobileita tarjouksesta. Kerrankin, kun oltiin yhdessä liikenteessä, niin mentiin yhdessä se valitsemaan ja mun mielestä kivaan päädyttiin :) Tää oli kyllä lähinnä Tuomaksen valitsema, koska itse olin kahden vaiheilla jo netissä katsoessani ja olisin varmaan ottanut just sen toisen, jos olisin yksin ollut valitsemassa :P 


Löysin muuten vihdoin sen "harrastuksen" jota pystyn tekemään ilman, että onnistun saamaan paikat kipeeks! Ostin siis viime perjantaina ton tän hetken "humputuksen" eli aikuisten värityskirjan. Ihan huippu! Hyvin saa ajan kulumaan ja hauskaa puuhaahan toi on ;) Tein myös ton babynestin jämäpaloista mun puuväreille tollasen kivan pussukan...hyvin tarpeellinen tekele :P



Loppuviikko menikin sitten ollessa ja suunnitellessa (lue: ahdistuessa) huomisen häiden asustusta. Ihan pikkunen stressi meinannu tulla mekosta, mutta onneks löysin sellasen mikä on ”ihan jees” ja menee päälle. Kaupoissa pyöriminen ei oo ollut missään vaiheessa vaihtoehto, niin tilasin sitten kotiin miljoona mekkoa :D Siitä sitten lisää tarkemmin häiden jälkeen! Jännät paikat, että kuinka kipeenä oon sunnuntaina ja miten käy maanantain töihin menon kanssa.... No turhaan sitä vielä murehdin, sen näkee sitten :)



Onneks Tuomas on päässyt sentään poikien kanssa kalaan ettei oo ihan joutunut mun kanssa makaamaan himassa! Tosin kotiin asti ei niitä tilaamiani ahvenia tullut....ehkä ens kerralla :P

Mukavaa viikonloppua kaikille! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti