Kaksplus.fi

tiistai 14. heinäkuuta 2015

Marimekko crush

Mä oon aivan rakastunut! Ja ihmeissäni tästä kohteesta. Tykkään kyllä Marimekosta, mutta mulle se edustaa kodin tekstiilejä ja meikkipusseja sekä astioita. Ja tällä kertaa oon rakastunut vaatteeseen. Oon jotenkin kuvitellut etten koskaan haluaisi mitään ”tylsiä” Marimekon vaatteita, mutta tää oli rakkautta ensi silmäyksellä.


Bongasin Mallikoulu ohjelmasta tuon ihanan pinkin unikkokuosisen Pavot silkkipaidan. Surffailin joku aika sitten kanavia ja silmiin osui Mallikoulun ilmeisesti jokin uusinta tai vastaavaa ja juuri tuo Marimekko kohtaus. Ihan mieletön tuo paita! No ainakin siinä olleen henkilön päällä :P Eihän tälläistä uskaltaisi nyt ostaa, koska ei mitään hajua koosta ja tää on taas näitä haaveita, jotka saattaa näyttää itellä aivan todella naurettavilta jo siellä sovituskopissa.




Kaikesta huolimatta nään päiväunia tällä hetkellä tästä kauniista silkkipaidasta ja suunnittelen jo päässäni alkuvuoden ostosreissua Marimekon myymälään. Sittenhän sen näkee, että onko se mulle tehty paita vai ei, mutta kaikesta huolimatta mielettömän kaunis <3


                                         Kaikki kuvat Google haku.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti