Kaksplus.fi

sunnuntai 30. elokuuta 2015

Kastehelmi

Mitä mun vanhat silmäni näkevätkään!? Kastehelmi juomalaseja! <3 Sinne meni se säästökuuri…ei sentään, mutta lähellä :P Astiastoista kerään ja käytetään lähinnä Kokoa arkikäytössä. Kokoa meillä on kaikki lautaset, jugurtti/jälkiruoka kulhot sekä kahvimukit. Juomalasit puolestaan on kaikki eriparia ja puolet laatua Ikea. Kastehelmi on sarjana aina houkuttanut mua ja se on vaan jotenkin niin ajattoman herkkä ja kaunis. Tuo mun mielestä ripauksen luksusta ja romantiikkaa ihan arkiseenkin kattaukseen :) 


Kastehelmeä mulla on pieniä lautasia, joita käytän aina kakku/piirakkalautasina ja varsinkin, jos on vieraita paikalla, että saa oikeasti ihan kattaa pöydän. Lautaset oon saanut ”ennakkoperintönä” mamalta :D Näiden lisäks oon onnistunut hamstraamaan kirkkaita sekä harmaita tuikkukippoja ja muutaman jälkiruokakulhon. Oon aina haaveillut isommistakin lautasista, mutta ne oon vielä pihiyttäni jättänyt kauppaan.


Mutta mites nyt? Mitähän mä nyt teen? :D Siis noihan olis aivan täysin perustellut ostokset, koska juomalasit meillä ei oo ihan priimaluokkaa. Pieniä juomalaseja löytyy kyllä kauniita ja ihania, mutta tuollainen aavistuksen isompi arkimalli puuttuu täysin. Noista sais sitä pientä luksusta arkeen, ainakin mun mielestä :)



Veikkaan ettei mun perustelut riitä tuolle miehelle ja joutuisin selittelemään, että miks nää on tarpeellisia just nyt, joten haavetasolle jää tällä erää. Jos tilanne olisi eri, niin nappaisin samantien pari pakettia kirkkaita sekä harmaita ostoskoriin ja ihan vahingossa painaisin nappia ”tilaa” ;) No ehkä tuo mies vie mut vaikka jouluostoksille Iiittalaan? Who knows :P


Kaikki kuvat iittala.fi

2 kommenttia:

  1. Kauniita ovat , etköhän sä perustelut keksi ;) meillä kanssa lasit ovat retuperällä, sekalainen kokoelma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää joo hetki miettiä, joka oikein hyvä perustelu ;P

      On se kumma miten lasikokoelma menee aina helpoiten just sekalaiseks....muut sitten pysyykin kuosissaan aika hyvin! Ehkä se on helpoin aina napata Ikean reissullakkin kaks laatuaan et nää on kivat :D

      Poista