Kaksplus.fi

perjantai 28. elokuuta 2015

Speedy ja mammalook RV34

Pakkohan se uusi laukku oli saada kuviin kunnolla ja valjastinkin tuon miehen kameran taakse :) Kuvat on siis viime viikonlopulta, kun kävästiin vielä viimeisen kerran moikkaamassa Lammin porukoita. Olin tuon reissun jäljiltä niin kipeä joka puolelta, että onneks olikin jo päätetty ettei enää ennen pikku kaveria lähdetä noin pitkille reissuille. Oli ihana käydä, mutta kyllä siitä hieman kärsikin sitten illalla ja seuraavana päivänä. Tää oli siis edellisen postauksen Hesan reissun kanssa se toinen reissu, jonka olin päättänyt toteuttaa vielä oloista huolimatta ennen vauvaa ja nyt sekin on onneksi hoidettu :)





Päälleni ängin siis keväällä ostetun hennesin ihanan trikoomekon. Toi väri on vaan niin kaunis, vaikka ei ehkä tuu oikeuksiinsa tossa mun valasmaisessa kehossa :D Oon siis hamstrannut noita trikoisia mekkoja ja vaatteita muutenkin, koska normit siis venyy päälle ja pystyy sitten käyttämään seuraavanakin kesänä vallan mainiosti :) 



Mekon lisäksi mulla oli tittidiiiiiiii kunnon kauniit ”terveyssandaalit” :D Olisko voinu ees kuvien ajaks änkee turvonneisiin jalkoihin jotkut fiksumman näköset kengät? No olis, mutta kun ei jaksanut edes yritttää :D Näillä oon siis sen mitä oon liikkeellä ollut, niin tepastellut tän kesän. How lovely! Onneks noi löyty nellyn alesta muutamalla eurolla :)


Pakkohan se oli vielä laittaa Flashtattoo käteen ihan sen kunniaks, että pääsi neljän seinän sisältä pois! Ei ihan kaikkia tarvii säästää ens kesälle :P


Kuvien pointti oli ehkä tän hetken mahan (valtavan) koon lisäksi tuo uusi ihanuus eli mun itselleni hankkima ”synnytyslahja” Louis Vuittonin Speedy <3 Täähän siis piti ottaa käyttöön vasta synnytyksen jälkeen, mutta ehkei pieni etuilu haittaa :P Tällä hetkellä ja varsinkin mammaloman alkaessa kunnolla, olisi tuollekkin rahalle varmasti löytynyt fiksumpikin käyttötarkoitus, mutta oon sen itse kirpparimyynneilläni rahoittanut ja koen, että oon sen ansainnut. Viimeinen varmasti piiiiiiitkään aikaan laatuaan, joten nautin tästä nyt ilman mitään shoppailumorkkiksia täysin siemauksin :)





Sellainen valasmamma täällä uuden laukun kera :) Näytänpäs mä ihanan pirteeltä noissa kuvissa verraten tän hetkiseen todelliseen olotilaan ja ulkonäköön :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti