Kaksplus.fi

keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Minna Parikka AW15

Pakko oli tehdä tuohon Marimekko postauksen tapaan haavepostaus Parikalta. Mulla on siis edelleen hankkimatta ne kahdet Minna Parikat, joita oon haaveillut pitkään. Tarvetta olisi siis niille ihan perus mustille Parikoille, joita voi käyttää vaikka missä :) Myin siis aikoja sitten mun mustat Parikat, koska niitä tuli aivan liian korkeiden korkojensa vuoksi käytettyä liian harvoin. Tilalle piti hommata nää mustat perus, mutta miten kävikään…. kaapissa on kauniit pinkit Little Lulut :D Eli siis haaveena olisi edelleen nuo mustat peruskorkkarit. Näissä meinaan kallistua Jodieihin, koska tykkään ehkä niiden koroista aavistuksen enemmän, kuin Raquelin. Tai no... Nyt, kun taas niitä kattelen, niin onhan noi Raquelit naisellisemmat, mutta olisko Jodiet käytännöllisemmät? Pitäis päästä ihan sovittamaan ja mallailemaan, että miltä livenä sitten näyttävät ja tuntuvat jalassa. Toinen pidempi haave on noi Bunny Vic nilkkurit! Niitä oon muistaakseni jo aikaisemmin täälläkin hehkuttanut. En ees tiedä miks ne mua vainoo, mutta en vaan pääse yli niistä :P




No kävin taas haaveilemassa näitä nettisivuilla ja sinnehän oli tullut vaikka mitä uutuuksia! Ei vitsit! Edellinen mallisto ei ihan täysin iskenyt muhun, mutta tää syksyn uusi? Ai että! Aivan ihania nuo glitter korot, pupun korvat, popparit (!!!!) ja mites toi yksisarvinen? I’m in love <3





Nää kiitos joka värissä tähän osoitteeseen! <3


Näitä ihanuuksia ottaisin siis mielelläni omaan kaappiin! Suurin osa vielä haaveilemistani uutuuksista on noita 6cm koroilla varustettuja, jotka on täydelliset jalassa. Noi 9cm korot on mulle jo nykyään liikaa….oon tainnu tulla liian vanhaksi ja mukavuudenhaluiseksi jo niihin :P


Sitten vielä se hyvä selitys taas, että miks mä tarviisin moisia kenkiä hiekkalaatikonreunalle? Juuh, ideoita otetaan vastaan :P Yhdet ehkä menis vielä läpi, mutta just pohdiskelin, että jos pystyisin yhdet ostamaan niin mitkä ne olis? Ja jos kykenisin päättämään mallin niin missä värissä? Niin vaikee päätös, että onneks tällä hetkellä ei tarvii sitä tehdä :D


Omien kenkähaaveiden lisäksi haluaisin pikku Paltsille nuo ihanaakin ihanammat Baby Bunnyt <3 Siis voiko enää suloisempia olla? Täytyy kattoa sitten siinä vaiheessa, kun jätkä jo kävelee ja ne olis muutakin kuin koristeet, että mitä tuo mies moiseen sanoo :P 




                                     Kaikki kuvat minnaparikka.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti