Kaksplus.fi

tiistai 23. helmikuuta 2016

Kaksi vuotta

Blogi tänään kaksi vuotta! Joskus tuntuu, että justhan mä vasta alotin, että mihin se aika kuluu ja joskus taas, että mähän oon blogannut jo ikuisuuden, miten voi olla vasta kaksi vuotta?! :D No joka tapauksessa tänään on ne 2v. synttärit! :)

kuva: Google haku

Hetki sitten kirjoitin Mammalandian yhteistyöpostauksen ”Miksi bloggaan?” eli enpä viitsi niitä samoja juttuja toistella kauheesti. Blogin luonne on muuttunut aika paljon Danielin syntymän jälkeen ja jo itseasiassa raskausaikana. Siinä kohtaa, kun aloitin yhteistyön Mammalandian kanssa, niin arvasin jo itsekin, että blogi tulee keskittymään vauvaan ja perheeseen entistä enemmän. Eihän siinä mitään väärää ole :) Välillä vaan haaveilen, että olisi kiva keretä tekemään niitä ihan ”höpö höpö”-postauksia ja kertoa ihan fiiliksissä tyttöjen illasta skumpan kera. No ehkä mä niihinkin vielä pääsen jossain kohtaa ;)


Mulle tää on oikein mieleinen ja hyvä harrastus; ei vaadi pitkää aikaa kerralla. Voin aina kirjoitella päiväuniaikaan viisi minuuttia, illasta vartin ja viikonloppuna vaikka ihan koko puoli tuntia, jos Tuomas on kotona :P Tällä hetkellä en uskaltais edes ajatella, että olisko mun mahdollista harrastaa jotain vaikka tunti yhteen putkeen… koska tiedän jo ettei se oo kovin todennäkönen vaihtoehto. Blogia kirjoitan siis ihan täysin perheen ehdoilla :) Silloin, kun on aikaa ja mitään stressiä en ota kirjoittelusta. Lupailin synnytyksen jälkeen, että kirjoitan vähintään kerran viikossa. Se pitää edelleen! Nyt tekstejä on tullut noin kaksi kertaa viikossa ja jos aikaa olisi enemmän niin joka toinen päivä olis se optimaalinen tahti. Niin kauan, kun kerkeen kirjoittamaan sen kerran viikossa, niin oon tyytyväinen!


Mitä mä tällä bloggauksella haen? Tätäkin taisin jo sivuta tuolla toisessa postauksessa, mutta tosiaan oman päiväkirjan ja harrastuksen lisäksi musta on kiva jakaa asioita ihmisten kanssa. Esimerkiksi testata Bumboa tai kapalopussia ja kertoa siitä sitten muillekkin se oma mielipide. Kyllä mäkin aina, jos jotain uutta ja varsinkin arvokkaampaa oon hommaamassa niin Googletan asian ja lueskelen muiden blogeista arvosteluja ja testailuja. 

Edelleen, kuten myös tuolla viime vuoden synttäripostauksessa mainitsin niin oon maailman surkein tässä blogimaailman etiketissä. No aika kun on kortilla, niin eipä sitä kerkee muiden blogeja aina ajatuksella lukemaan ja kommentoimaan. Tyhmää! Kyllä sitä pitäis edes jokin pieni kommentti jättää varsinkin, jos tekstistä on ollut apua tai se on muuten ollut mieleinen. Sen, kun itekkin tietää miten kiva fiilis on, kun joku kommentoi :) Tässä siis mun seuraavan vuoden haaste! Seuraavaan synttäripostaukseen mennessä mun on pakko ollu ottaa itteeni niskasta kiinni tän asian suhteen :P


Reteesti seurataan äitin kokkailuja :D

Mitäs siis vielä? No lyhyesti bloggaus on mulle rakas harrastus, josta aion pitää kiinni ja kiva tapa pitää päiväkirjaa ja kertoa kuulumisia ja pohtia itselle tärkeitä asioita. Tää synttäripäivä me vietetäänkin Danielin kanssa ihanan kummitädin luona ja tänään on myös blogin synttäreiden lisäksi Danielin 4kk päivä! <3 Toinen rakas isopienimies! 




4 kommenttia:

  1. Onnea kaksivuotiaalle :)
    Itsekin olen niin huono kommentoimaan, enkä oikein edes tiedä miksi. Nyt oli hetki ylimääräistä aikaa ja oikein päätin, että otan ja luen ajatuksella blogeja, sekä kommentoin jos on jotain sanottavaa.
    Mielestäni voit ihan hyvin kirjoittaa höpöhöpöäkin, vaikka osa Mammalandiaa oletkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Juu se pitäisi vaan ottaa todella se aika ja lueskella ja kommentoida!

      Ja totta tuo, että voi! Pitää vaan pienemmällä kynnyksellä kirjoitella, kun höpöhöpö juttuja tulee mieleen ;)

      Poista
  2. Onnittelut kaksi vuotiaalle! Toi on kyllä niin totta miten kiva on, kun sivulla kävijä on jättänyt kommenttinsa. Välillä otan ihan sellasen asenteen, että nyt sen minkä luen myös kommentoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Juu noinhan se pitäisikin tehdä! Pitää siis ottaa itseään niskasta kiinni!

      Poista