Kaksplus.fi

tiistai 16. helmikuuta 2016

Tupperware

Tää äiti aloitti just Tupperwaressa! :D Oon tutustunut brändiin vasta tuossa muutama vuosi takaperin. Äiti oli ollut Tupperware kutsuilla ja hommannut Exclusive matalan salaattikulhon. Himoilin tota kulhoa aikani ja päätin, että mun on saatava samanlainen! Sitten eikun yhteyttä konsulenttiin ja näin sain omakseni ensimmäisen Tupperware kipon :)

kuva: Tupperware.fi

Innostuin kovasti tuotteista, kun sain tilauksen yhteydessä kuvaston. Tälläselle kokkaushullulle ihan täydellistä! Toki ensin katselin hintoja, että ei piruvie enhän mä raaski noin kalliita juttuja ostaa. No aikani kun jahkailin, niin päätin pitää ensimmäiset kutsut. Olin itse emäntänä ja enhän mä oikein saanut ketään innostumaan kutsuille. Meillä oli muutama tyyppi ja lähestulkoon samalla porukalla ollaan siitä lähin kokoonnuttu muutaman kerran vuodessa Tupperwaren merkeissä. Paras A-luokka :P

kuva: Google-haku

Siitä sitten on alkanut kertymään mun kippovarasto pikkuhiljaa (Tuomaksen mielestä niitä on jo liikaa :D) ja oon päässyt testaamaan monia laitteita ja muita tuotteita ihan käytännössä. Onhan ne hyviä! Kestäviä, käytännöllisiä ja vaan yksinkertaisesti hyviä. Eli siis aloin pikkuhiljaa ymmärtämään mistä toi hinta juontaa juurensa enkä enää pidäkään sitä niin suurena juttuna. Myös noi ihanat värit kipoissa on huippuja! Mun mieleen on varsinkin kaikki keväiset ja kesäiset ihanat lilat ja pinkit…yllättäen :P

Muutaman vuoden nyt ”mun tupperitäti” on kosiskellut mua aloittamaan Tupperwaressa ja vihdoin päätin lähteä kokeilemaan. Kyseessä on tuotteet, jotka koen itse hyvinä ja on helpottanut mun arkea keittiössä, joten miks en niistä mielelläni kertoisi kokemuksia muillekin! Odotan innolla, että pääsen alkuun ja muutamat kutsut on takana :)

kuva: Google-haku

Tässä mua kiinnostaa tuotteiden ja mahdollisen pienen lisätienestin lisäksi uudet ihmiset. Mun ystäväverkosto täällä Tampereella on hyvin hyvin pieni ja siks välillä päivät tuntuu tosi yksinäisiltä. Josko tätä kautta pääsis tutustumaan uusiin ihmisiin ja sais vaikka välillä kahviseuraa päiviin tai parhaimmassa tapauksessa uuden hyvän ystävän, jonka kanssa puuhastella vaikka mitä! :) Toivotaan parasta!


Eli siis jos kaavailet pitäväsi Tupperware kutsut tai haluat tilata jotain muuten vaan, niin tiedät keneen olla yhteydessä ;)

4 kommenttia:

  1. Miten Tupperimyyjänä saamasi tienestit vaikuttavat vanhempainrahaasi? Minua on myös pitkään kosiskeltu Tupperi-myyjäksi ja taas sain viestin vaikka olen toistuvasti sanonut, että sen aika ei ole ennen kuin vanhempainrahakausi päättyy. Olen jotenkin mieltänyt, että se on helpompi niin, mutta oletko perehtynyt asiaan enemmän? Sen tiedän, että sunnuntaisin ja arkipyhisin voi ansaita ilman, että se vaikuttaa tuohon rahaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuota asiaa pohdiskelin itsekin paljon ja meinasin venyttää aloittamista! Lopulta "myönnyin" ja soitin tulevalle tiiminjohtajalleni, joka osasi selventää asian hyvin! Suosittelen siis soittamaan ja keskustelemaan aloituksesta ja miten nuo menee, jos yhtään kiinnostaa :) Mulla on vasta alussa homma, mutta tähän asti ainakin oon viihtynyt!

      Poista
    2. Olen tiiminjohtajan kanssa asiasta keskustellut, mutta tuota enempää en valaistusta asiaan saanut :/. Kiva juttu, että olet viihtynyt!

      Poista
    3. No onpas outoa :/ Nuo tukussa olevat kokouksethan eivät ole työntekoa eli niihin voi mennä milloin vain ja kouluttaa sitä kautta itseään. Itse teen tällä hetkellä vielä pääasiassa sunnuntaisin kutsuja ja max. kolmet viikossa :)

      Poista