Kaksplus.fi

sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Must have spring jackets

Nyt on kyllä pakko kirjoittaa sitä kuuluisaa ”hömppää”, koska en vaan pääse yli näistä takeista! Tai lähinnä tyyleistä, koska kyseisiä takkeja näyttää olevan lähes jokaisen nettikaupan valikoimassa aavistuksen eri näköisenä. En oo moneen vuoteen haaveillut kevättakista, nahkatakki on ollut ihan paras! Nyt kuitenkin kuolaan näiden kahden takin perään ja tuntuu, että ne pomppaa ihan joka puolelta mun silmille :P Eli siis mini tauko blogissa on hyvä päättää näiden hypetykseen!

Ensimmäinen mun ihastus on vihreä lentäjäntakki ja vielä mielummin tollaisena kiiltävänä versiona <3 Ööööö ensinnäkin minä vihreässä takissa? VIHREÄSSÄ. Jo on aikoihin eletty :P Vihreessä ei oo mitään vikaa, koskaan ollutkaan! En vaan vois kuvitella sitä mun vaatekaappiin. Ja siis tää takkihan ”tuli takas” jo tossa muutama vuosi taaksepäin, jolloin olin sitä mieltä, että ei koskaan ikinä. Näinpä näin! Nyt siis himoilen tällaista:

Kuva: Bubbleroom/ Only

Kuva: Gina Tricot

Toinen keväinen takki rakkaus on tuollainen vaalean beige liehuva trenssi. En oikein tiedä, että miten tota kuvailis fiksummin, mutta rennon oloinen ja vaalean beigestä takista oon haaveillut jo kauan! Ensin villakangastakkina ja nyt tällaisena. Tää on vaan yksinkertaisesti IHANA <3 Ainoo mikä on mun ja kyseisen takkimallin välissä on se oikea sävy. Beiget ja ruskeet sävyt on mulle aika uus tuttavuus ja vaatii sen just tasan oikeen sävyn, että tulee käytettyä. Ehkä siis sellainen vaalea harmahtavan beige vois olla se mun juttu. Tasan sellaista ei oo vielä tullut vastaan, mutta itse takkimalli on ihana, rento ja samalla tyylikäs! Mukavaa vaihtelua ihan perus trenssiin :)


Kuva: nelly.com 

Kuva: H&M



Josko se kevätkin kohta alkaisi kunnolla, niin pääsisi nauttimaan ”pikkutakki” keleistä ja ehkä bongaan jossain kohtaa sen täydellisen version jommasta kummasta takista itsellenikin :) Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Seuraavaksi tiedossa taas enemmän vauva juttuja eli Mammalandian yhteistyöpostaus ja jossain kohtaa meidän soseiden/kiinteiden ruokien syömisestä ja valmistamisesta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti