Kaksplus.fi

sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Uutta meikkipussissa: Lips are everything

Tähän väliin hieman hömppää! Mä oon aivan totaalisen hurahtanut huulipuniin! Jo muutaman vuoden mun lookki on ollut huulipuna tilanteen mukaan ja vaan ripsienpidennykset. No tällä hetkellä (nyyyyyyyh!) mulla ei oo niitä pidennyksiä eli siis ripsarin kanssa pelataan, mutta hyvin neutraalit silmät ja sitten korostan niitä huulia. Nykyään tulee meikattua silloin, jos on jonnekkin ihmisten ilmoille menoa, muuten ihan ”kauniisti” naturellina mennään lenkkipoluilla :P

Kylie Cosmetics Koko K ja Kourt K. Kat von D Lolita ja Lumenen huultenrajaus 2

Mun ehdoton huulipuna rakkaus on MAC:n huulipunat! Ne on vaan niiiin hyviä! Mulle onkin siis kertynyt niitä muutama. Kaks neutraalimpaa; Hue ja Velvet Teddy sekä kaksi räikeempää eli Pink Pigeon ja Rihannan tummanpunainen kampanjaväri. Näillä pääsee jo pitkälle! Mä oon aivan rakastunut tuohon pinkkiin! Se vaan jotenkin sopii aivan äärimmäisen hyvin mulle. Ei oo liian kylmä tai lämmin sävy. Eli tässäkin kannatti luottaa ammattilaisen silmään ja mielipiteeseen, yleensä itse tulee vaan napattua se kivan värinen eikä ajattele kunnolla, että mikä sävy sopii kenellekkin :) Suosittelen siis kysymään apua huulipunakaupoilla ja kokeilemaan eri värejä! 



No näiden lisäksi mulle on tullut kauhee himo nestemäisiin huulipuniin :D Ensinnäkin mun ihana veljeni ja Jenni toi pääsiäisenä Tukholmasta tuliaisena Kat von D:n nestemäisen huulipunan! Ja uskomattomalla ninjailulla sai mulle just tasan sen sävyn minkä halusin ja mikä on aina joka puolelta loppu, eli Lolitan <3 Tää on aivan uskomattoman ihana! Tummahko, mutta just passelin värinen! Me likey!



No mistäs sitten lisää nestemäisiä punia? Mac:n pisteellä kävin kurkkimassa vaihtoehtoja, mutta eipä siellä ollut sellaista sävyä, jota etsin. Mitä punia on hypetetty ja mitkä on hyviä? No minähän pamautin ja tilasin Kylie Jennerin hypetetyt huulipunat kahdessa eri sävyssä! OMG! Vihaan tota lyhennettä normaalisti, mutta tähän väliin se on pakko heittää :P Noi on ihan supereita! Ja pysyy aivan pirun hyvin. Ensin tilasin sävyn Kourt K, joka on ihana tosi syvän tummanlila. Tää ei nyt ehkä oo se joka paikan väri, mutta aivan ihana! Mä tykkään käyttää ”statement” värejä, joten tää oli hyvä lisä kokoelmiin.



Toisen Jennerin punan tilasin ”joka päiväiseen käyttöön” eli ns. arkipunan. Sävy on Koko K ja tää on ihan superi! Tein oikeen valinnan kyllä, kun pohdin kahden sävyn välillä ja päädyin tähän :) Kaunis, aavistuksen vaaleanpunainen nude ja levittyy ihan uskomattoman hyvin. Tätäkin yksi kerros, anna kuivua ja pysyy ihan ikuisuuden! Sen mitä oon tätä käyttänyt, niin en oo viitsinyt edes roudata punaa mukana, koska ei oo tarvetta korjailla. Kyllä kannatti tilata! :)




Näin, eli siis aurinkoisena päivänä BB naamariin, aurinkolasit silmille ja joku kiva puna. Siitä on tän mamman lookki tehty ;)

Koko K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti