Kaksplus.fi

torstai 12. toukokuuta 2016

Bonusway

                            *Yhteistyössä Bonusway.fi:n kanssa*

Sain mahdollisuuden tehdä yhteistyötä yhden mun mielestä huippupalvelun kanssa! Eli siis kyseessä on aikasemmin nimellä ostohyvitys.fi tunnettu Bonusway. Homma säilyy siis aikalailla muuten entisellään, mutta nimi muuttuu :)


Oon itse käyttänyt palvelua jo pitkään ja siinä kohtaa, kun mua lähestyttiin yhteistyön tiimoilta olin onnessani! Tottakai mä lähden mukaan, tää on hyvä juttu. Mulle tuntemattomaan tai mun mielestä hölmöltä tai huijaukselta kuulostavaan hommaan en koskaan lähtisi enkä sellaista mainostaisi. Tää, kun on mulle entuudestaan tuttu ja oon ”tienannut” tän kautta itsekin, niin mikä jottei :)




Varsinaisestihan tällä ei tosiaan tienaa…. tai no miten se haluaa ajatella :P Eli siis palveluun rekisteröidytään täältä. Jatkossa, kun teet nettikaupoissa ostoksia saat palvelun kautta bonusta. Bonuksen määrä riippuu kaupasta ja kampanjasta. Eli siis, kun tilaat jotain kivaa nettikaupasta, saat rahaa takaisinpäin! Huikeeta! Ihan silkkaa säästöä…. tai tienausta… tai niin… :D No anyhow, mun mielestä huikee juttu. 


Tarjoukset osiosta näet kaikkien verkkokauppojen tarjoukset yhdeltä sivulta! Näppärää ja säästää aikaa ;)

Nykyään toi kaupoissa käyminen on hyvin hyvin vähäistä. Harvoin jaksan lähteä keskustaan tuon lapsen kanssa. Minne auto? Mitä kaikkea mukaan? Kauan meillä menee? Monta ruokaa otan mukaan? jne. Eli siis helpoin tapa on surffata nettikauppoja läpi, jos jotain tarvitsee :) Bonuswayltä voit myös asentaa selaimeesi (vain Google Chrome) lisäosan, joka muistuttaa bonuksesta! Eipä sitten harmita, jos on unohtanut käydä "hakemassa" bonuksen... kuten allekirjoittanut muutaman kerran.. Kyllä kiukuttaa tällaista tarjoushaukkaa huomata tilauksen tekemisen jälkeen, että piruvie jäi bonarit saamatta :D



Suosittelen siis lämpimästi kaikille liittymistä Bonuswayn asiakkaaksi! Palvelun kautta saat siis vain hyötyä ja rahaa takaisin omalle pankkitilille! Palvelussa on mukana huikea määrä kauppoja, mm. ellos, Zalando, asos.com, Stockmann, Lekmer ja hurrrrrrjan paljon muita! Myös lehtitilauksista saa tätä kautta euroja tilille sekä hotellivarauksista Booking.comin ja Hotels.comin kautta :) Käykäähän siis ihmeessä tutustumassa! Nyt saat liittymislahjaksi vielä 10e bonusta ;)

(Kaikki kuvat bonusway/ostohyvitys.fi sivustolta.)

1 kommentti:

  1. Kannattaa kokeilla myös kilpailija Bonaria. Heillä hieman vähemmän kauppoja, mutta paremmat hyvitys prosentit. Esim Hotels.com 5,5% vs 5%.

    Lisäksi 20€ liittymisbonus http://www.bonari.fi/rekisteroidy/?ref=48905

    VastaaPoista