Kaksplus.fi

lauantai 13. elokuuta 2016

Hääjuhlien suunnittelu

Noniin! Nyt päästään hauskimpaan asiaan eli häiden suunnitteluun! :) Pakko sanoa heti alkuun, että onneks meillä on tällaiset pienet häät ja pienellä budjetilla, koska mä en tiedä miten ikinä selviisin isoista, joita suunnittelisin vähintään kaksi vuotta :D Vaikka tää oli se ”stress free” vaihtoehto, niin ei se ihan täysin sitä ole. Kuitenkin haluan, että juhla on meidän näköinen, oikeasti juhlava ja, että kaikki varmasti viihtyy :)

Kuva: Pinterest

Yllättävän viime tippaan mäkin olen kaiken jättänyt. Toki mulla on ollut kaikesta jonkinlainen suurpiirteinen visio jo pitkään ja näin ollen oon hamstrannut kaikkea tässä kuukausien mittaan; lasipurkkeja, pulloja, pitsiliinoja jne. Haaveena mulla on siis saada vielä luonnonkukkia häihin, mutta katsotaan kuinka käy… heikolta näytti pientareet äsken, kun Nemon kanssa kävin ulkona :D

Kuvat: Pinterest

Kuva:Pinterest

Oon saanut aivan uskomattoman suuren avun Antilta ja Jenniltä <3 Ihanaa! Mä olisin jo monesti seonnut tän prosessin aikana ilman, varsinkin Jennin apua. En meinaan enää yhtään ihmettele miksi välillä morsiamia kutsutaan Bridezilloiksi! Kyllä siinä aika huolella tunteet nousee, kun aletaan sooloilemaan :D Jos mä olen tilannut/pyytänyt tekemään asian tavalla A ja se toteutetaan tavalla B ja varsinkin, jos siitä tarvitsee maksaa, niin ei kiitos! Hermo menee samantien! Sitä, kun suunnittelee päivänsä ja juhlansa sen tietyn kaavan mukaan ja tietyn näköiseksi, niin ei siinä kohtaa halua kuulla, että ”mä tein siitä vähän erilaisen” tai ”mä nyt vähän kiireellä väsäsin tän, mut kai se on ok” No ei ole! :D Meinasin jo heittää kirveen kaivoon noiden Jack Daniels pullojenkin kanssa (en tiedä mikä pakkomielle saada ne koristeeksi :P), mutta tässä kohtaa apuun riensi Emmi ja on saanut muutaman haalittua mulle! Ihanaa <3

Kuva: Pinterest

Kutsujen kanssa meinasi tulla sellainen hermoromahdus, että ei mitään. Tilasin kutsut eräältä henkilöltä, että suunnittelee ne meille, meidän näköiseksi. Lopulta en saanut häntä kiinni melkein kuukauteen ja meinasin repiä peliverkkarini aivan täysin! Onneks Jenni oli pelastamassa tästä ja osasi ottaa ohjat käsiinsä! Nyt me saatiin ihan super ihanat kutsut ja tuunattiin niitä vielä teemaan sopivaksi :) Itse oon ainakin tyytyväinen lopputulokseen, joka tehtiin sitten lopulta hyvin nopealla aikataululla. Kutsuihin valikoitui postimerkiksi tietysti HIM merkit ;) Mitkäs muutkaan! No okei on siellä muutama Hanoi Rocks välissä. Postissa sanoin, että hääkutsuihin merkkejä, niin mulle esiteltiin niitä perus sormusmerkkejä… ei sovi meidän tyyliin :P


Juhlat siis vietetään meidän omalla PIHALLA… kuinka fiksua, kun syksy jo kolkuttelee ovella? :D No ei muuta, kuin kaikki sormet ja varpaat ristiin, että on vielä kohtuullinen keli! :) Tarvis varmaan tohon hääpuvun päälle keksiä itellekkin jonkinlainen takki? Ehkä :D Ajatus on siis olla ulkona, nauttia hyvästä seurasta, grillata ja juhlia! Musiikki on olennainen osa meitä ja meidän juhlaa, mutta sen osalta tilanne onkin vielä hyvin auki… uskomatonta, se tärkein! No jännitystä viime metreille :P

Kuvat: Pinterest
kuva: Pinterest

Tiettekö kuinka paljon ärsyttää, että siinä kohtaa, kun kutsuja tehtiin ja niihin kirjoitettiin juhlista käytettävä tägi ja sitä vielä tarkistettiin useamman kerran, että on vapaana, niin saan tuonne Kreikkaan viestin, että katoppas… meidän # on viety! Juuri meidän oikean hääpäivän jälkeisenä viikonloppuna joku on mennyt naimisiin ja käyttänyt meidän tägin! en kestä! No ei se mitään, käytetään sitä silti, koska ei heillä ollut, kuin muutama kuva, lälläslää :P

kuva: Pinterest

Mitäs muuta? No vaikka mitä! Mutta kaikkea en paljasta vielä ;) Teksti on kuvitettu mun Pinterest-taulujen (taulussa hieman enemmän "perus"häiden inspistä, pihahäiden taulu vielä salaisena) kuvilla, joista oon ettinyt inspiraatiota juhliin. Kuvia siis taulussa on tietysti enemmänkin! Voikun noi kaikki pystyis toteuttaa ja nollabudjetilla ja voi että :D Tässä siis hieman kurkistusta, että mitä me puuhataan seuraavat kaks viikkoa! Näpertämistä ja näpräämistä ja juoksemista paikasta toiseen. Josko hei oikeesti tän jälkeen vähän himmais tahtia? Katotaan :P

Kuva: Pinterest

Ainiin! Pojat haki äsken Tuomaksen ylläri polttareihin! Enpä oo koskaan nähnyt, että se mies säikähtää niin pahasti :D haha! Me loppuporukka askarrellaan ja tehdään hääjuttuja tänään ja mä ihailen mun sormusta ;) Ihanaa viikonloppua kaikille sateesta huolimatta!

Kuva eiliseltä, minimies nukkuu vielä :P
P.S.

Muistakaa Ella's Kitchen arvonta! Aikaa osallistua maanantaihin 15.8. kello 22 asti! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti