Kaksplus.fi

keskiviikko 31. elokuuta 2016

The Polttarit

Kaikkia varmaan jo kutkuttaa kuulla meidän häistä, mutta aloitetaan polttareista! :P Eli siis ihanat Jenni ja Mama oli järkänneet mulle polttarit vaikka olin ihan sata varma ettei mulle kukaan mitään järkkää! Kiitos siis teille <3 Mä vielä mietin edellisenä iltana, että noinkohan mulle on jotain huomiseksi, mutta tyrmäsin ajatuksen aika nopeesti. Aamulla sain herätä rauhaksiin ja siinä kohtaa viimeistään mietin, että noni ei oo mitään! Pizzataikina kohoomaan ja sitten aletaan puuhastelemaan hääjuttuja. No just, kun saan sen taikinan valmiiksi, niin nää kaks pölähtää meidän keittiöön, että nyt mentiin :D


Ekalle etapille pyydettiin pukeutumaan urheilullisesti ja niin, että vaatteet saattaa likaantua. Tässä kohtaa mietin, että minne suolle ne mut meinaa viedä rämpimään :D Mun rakas veljeni oli meille kuskina ja lähdettiin sitten ajamaan kohti Tamperetta. Nää pelotteli mua kaikella mahollisella ja mietinkin valmiiksi jo argumentteja ettei mun tarvitse hypätä mistään katolta :P Jossain kohtaa mulla kävi mielessä toi väriestejuoksu, mutta mä jostain syystä kuvittelin, että se on jossain keskustan hujakoilla. Siinä kohtaa, kun lähdettiin ajamaan Hervantaan päin, niin mulla ei ollut enää mitään ajatusta aiheesta :D



Sinnehän me sitten lopulta mentiin! Oon haaveillu tosta väriestejuoksusta ja nyt pääsin sen kokemaan! Oli kyllä hauskaa! :) Ja likaista puuhaa :P Ihan ehdottomasti pakko mennä ensi vuonna uudestaan!





Siitä ajeltiin sitten takaisin meille, jonne nää kaks oli tehneet ruokaa valmiiksi. Sitten suihkuun ja seuraavalle etapille oli ohjeistus, että nyt saa laittautua, mutta ei mitään baarivaatteita, vaan siistit muuten. Kurkin muiden pukeutumista, että selvisin tästä :P Se on aina kauheen vaikee pukeutua johonkin tilaisuuteen, jos et tiedä minne olet menossa. Tässä kohtaa sain myös ihanan selviytymispaketin, joka mulle oli kasattu <3



Taas hypättiin autoon ja lähdettiin kohta Tamperetta. Ja taas peloteltiin, että jotain hurjaa on tiedossa. Nää puhui keskenään, että onneksi vaan Anne tekee seuraavan aktiviteetin, niin saadaan me levätä… :D Ajettiin Pyynikille ja mä jo mielessäni mietin, että jos mä joudun nyt sitten laskeutumaan jostain näkötornista, niin miks ihmeessä nää anto mun laittaa hameen päälle? :D Ajettiinkin Pyynikin kesäteatterille. Luulin siinä kohtaa, että siellä olisi joku teatteriesitys… eikä siinä, mä tykkään käydä teatterissa! Mutta mietin, että jaksaako sellaiseen tässä välissä keskittyä. Eipä tarvinnut, koska kyseessä olikin Stand Up ilta! Naama kipeenä sai nauraa, huikeen hauskaa oli! :)




Tästä sitten lähdettiin viimeiselle etapille eli tohon naapuriin Raikku rokkaa ja rakastaa-festareille. Mä just mietin, että onpas hassua, kun ihan muutaman talon päässä festarit eikä pääse käymään :D No pääsinhän minä! Mentiin vaan sen verran myöhään tietysti paikanpäälle, että suurin osa esiintyjistä oli jo esiintynyt. Tosi kivat pikkuiset farmifestarit oli kyllä. Ja uskomattoman ihanaa ruokaa löydettiin! :)



Sieltä tultiinkin sitten tähän meille vielä istumaan hetkeksi ja sitten mun seuralaiset jatkoivat matkaa. Kiva oli päästä omaan sänkyyn yöksi ja herätä omasta kodista :)




Sellaiset polttarit mulla! Huippuhauskaa oli ja ihanaa seuraa <3 Seuraavaksi sitten niistä meidän häistä; katastrofaaliset myrskyhäät :D Mikään ei menny sinnepäinkään, mutta silti ainakin meillä itsellä oli alun stressaamisen jälkeen kivaa! :)

P.S.

Muista LuinSpa arvonta täällä! Sekä alekoodi täällä! :)

1 kommentti: