Kaksplus.fi

maanantai 26. syyskuuta 2016

Juhlien viikonloppu

Tää viikonloppu olikin yhtäkkiä pelkkää juhlaa! Olin jotenkin niin päivistä ja viikoista sekaisin tän univajeen kanssa, että en edes tajunnut tätä ennen torstaita :D Piti olla rauhallinen kotiviikonloppu, mutta ei se huono vaihtoehto ollut tämäkään ;)


Perjantaina mulla oli ihan mielettömät Tupperware bileet! Ihan huippu meininki alusta loppuun, oli kunnia päästä mukaan juhlimaan :) Oltiin siis Tampereen Torni hotellissa ja meillä oli useampikin ihana esiintyjä. Mun mielestä oli kiva, että koko ajan oli elävää musiikkia.



Myös ruoka oli hyvää! Tykkäsin kaikesta, mitä eteen tuotiin eli ei senkään puolesta valitettavaa :) Ohjelmaa oli melkeimpä puolille yön, jonka jälkeen lähdin ajelemaan kotia kohti. Viimeinen esiintyjä vielä esiintyi tässä kohtaa, mutta mun univaje painoi päälle ja tiesin, että aamulla pitää kuitenkin herätä ajoissa. Tuo oli siis oikein hyvä hetki lähteä kotiin :P


Pitkästä aikaa mulla oli vapaailta! Ehkä mä sen takia nautin vieläkin enemmän :) Ongelma mikä asiassa tuli vastaan oli pukeutuminen :D Oli aivan järjettömän vaikeeta keksiä mitä laittaa päälle! Ja tajusin muutama tunti ennen kuin Tuomas tuli kotiin, että mun tukkahan ei oo puhtaimmasta päästä… No nuttura päähän ja baanalle vaan :P


Mulle valikoitui aika perus musta midi mittainen mekko ja sen kanssa (mun ainoa) suht siisti jakku eli tuollainen luonnonvaalea. Tähän oli helppo sitten yhdistää Eva laukuksi :) Jotain väriä? Väripilkkuna toimi mun pinkit Parikat. No ne valikoitui lähinnä matalahkon korkonsa vuoksi :P En mä vaan yksinkertaisesti osaa enää kävellä 10cm koroilla enkä edes halua. Kaikki muut mitä kaapista löytyy on aikalailla sitä luokkaa eli nää pinkit oli ainoa mukava vaihtoehto. Koitin saada ne mätsäämään asuun huulipunalla ja kynsillä :)




No lauantaina sitten kärsittiin vielä vähän lisää univelasta. Olin siis kotona joskus puoli yhden aikaan ja yhden jälkeen pääsin nukkumaan. Normaalisti meen sänkyyn viimeistään yhdeltätoista, joten vaikka autolla olin, niin seuraavan päivän ”oloilta” ei vältytty :D Onneksi ei ollut mitään sovittua lauantaille ja se saatiinkin aikalailla olla vaan. Pojat hengaili keskenään aika paljon, joten mä sain tehtyä hieman rästissä olleita kotihommia helpommin.

Sunnuntaina meillä olikin sitten toiminnan täyteinen päivä. Vietettiin Tuomaksen äidin synttäreitä ja puolilta päivin lähdettiin isolla porukalla liikkeelle. Käytiin siis Vapriikilla, mullekkin eka kerta! Tuo valikoitui lähinnä tekstiilitaiteen näyttelyn vuoksi, koska tiesin sen olevan sankarille mieleinen aihe. Ihan huippua oli, että tuolta löytyi saman katon alta useampia museoita ja näyttelyitä, joten kaikille löytyi jotain, niin lapsille kuin aikuisille :)



Paljon oon paikasta aikaisemmin kuullut, mutta jostain syystä ei ole tosiaan tullut vierailtua aikaisemmin. Nyt, kun tietää miten helppo siellä oli vaunujenkin kanssa liikkua, niin varmasti tulee käytyä toistekin, kun mieleinen näyttely tulee vastaan. Vapriikin jälkeen käytiin vielä syömässä ja sieltä sitten siirryttiin meille kahvittelemaan ennen kuin muu porukka lähti kotia kohden :) Kiva päivä vaikka pitkä olikin!




Taas olisi edessä paluu arkeen… miks viikonlopuissa ei olis vaikka muutama päivä lisää? :D Ei haittais yhtään! No onneksi pitäisi olla aavistuksen rauhallisempi viikko tiedossa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti