Kaksplus.fi

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Joululahjavinkki: kierrätyskoru

Te varmaankin jo odotatte, tai no mä ainakin odotan, että pääsen kertomaan meidän häämatkasta! Kuvat on vielä kamerassa ja puhelimessa ja sikin sokin, joten ennen sitä mulla olis teille ihana joululahjavinkki! :) Bongasin tuttuni Lauran instagramista hänen ihania Kaaloolaa kierrätyskorujaan. Onhan niitä toki tullut vastaan aiemminkin, mutta nyt jotenkin muhun osui ja upposi! Tilasinkin samantien useamman korun, mutta esittelen nyt ne itselle tulleet. Muut menee lähipiiriin joululahjaksi, joten pysykööt ne vielä poissa kuvista ;)



Lauran nettisivut löytyvät täältä. Tuolla on ihania vaihtoehtoja ja jokainen työ on aina tietysti uniikki, koska se tehdään käsin ja materiaalit toki vaihtelevat jonkin verran. Myös ihan tilaustöitä on mahdollista sumplia yhdessä Lauran kanssa ja tää olikin mulle sellainen juttu, jonka laitan varmasti korvan taakse tulevaisuutta ajatellen. 


Mulle jäi siis paketista ”omaan käyttöön” tuollainen ihana valkoinen ruusuke. Toi antaa kivan lisän tylsiin talvitakkeihin. Niin oon ajatellut sitä käyttää nyt talven ajan. Tässähän on vaan taivas rajana; laukkuun, jakkuun töissä, pipoon ja miksei jopa kenkiin? Mulla on yleensä musta villakangastakki ja sitten tuo kuvassakin vilahtava valkoinen pipo, joten siksi mun valinta oli valkoinen. Muutkin värit houkuttaisi kyllä :P



Toinen oli iiiiiiihana laukkukoru! Toi on vaan niin simppelin kaunis ja ihan mun näköinen, että se oli pakko saada! Korun hapsut on vielä heijastinta, joka multa laukusta puuttui, joten sikäli myös hyvä hankinta. Tämänkin tuotteen kohdalla sai sanoa itse mitä ja millaisia värejä haluaa käytettävän, mikä on ihan huippua! Mua yleensä ärsyttää, kun joku mun mielestä kaunis juttu onkin sitten kultainen tai joku osa siitä on kultainen. En siis oikein välitä kullanvärisestä… no missään muodossa. Tämän kohdalla ei siis ainakaan ollut sitä pelkoa :)





Eli siis käykäähän ihmeessä kurkkaamassa nettisivut ja instagram, josta löytyy myös ihania tuotekuvia Lauran töistä. Sitten vaan tilausta sisään, niin kerkeää pukinkonttiin ;) Ja ei, tämä ei ollut meiltä minkäänlainen yhteistyö eikä mulle ole maksettu mielipiteestäni. Tykkäsin itse pakettini sisällöstä niin kovin, että halusin vinkata myös teille! Hinnat eivät päätä huimaa ja tää on mun mielestä ihan huikean ihanaa vaihtelua tän normaalin kertakäyttökulttuurin keskellä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti