Kaksplus.fi

perjantai 17. helmikuuta 2017

Aikuisten kaverikirja

Mä jotenkin tykkään näistä blogihaasteista, hauskoja :) Uusimman blogihaasteen eli aikuisten kaverikirja-haasteen heitti ilmoille Oona, From Oona to you-blogista. Oona haastoi meidät Kaksplussan verkostobloggaajat ja moni onkin haasteen jo toteuttanut, käykäähän ihmeessä kurkkimassa myös muiden blogeja! :)




Nimeni on Anne

Jotkut tosin kutsuvat minua  Anneliksi :D Äiti ainoana joskus Anskuksi, mutta 99% ajasta olen ihan vaan Anne tai äiti.


Olen syntynyt vuonna 1987, eli olen siis mielestäni No herrajestas täytän tasan 30! Kriisi! :D


Lapsuuskotini langallinen numero:  not a clue…


Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Eläinlääkäri tai lakinainen.


Mutta isona minusta tulikin: Tällä hetkellä pankin täti, Tupperi täti ja äiti <3 


Täydellinen puoliso: Sellainen kenen kanssa voi jakaa kaiken, ei tarvitse häpeillä eikä salailla mitään. Sellainen, jonka kanssa on yhteisiä juttuja, joista kumpikin nauttii ja vastapainoksi sellainen, joka ymmärtää, että pitää olla myös niitä omia juttuja. Sellainen jonka kanssa voi jakaa oman intohimon musiikkiin ja joka rakastaa myös eläimiä. Sellainen, joka on äärettömän hyvä isä. Ai, että mä oon onnekas <3



Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Osana illoista viettäisin enemmän aikaa mieheni kanssa ja osana itseni kanssa. Avaisin pullon mun lemppari punkkua ja käpertyisin peiton alle katsomaan hömppäleffoja <3

Harrastan nyt: Tällä hetkellä varmaan ainoa puhtaasti oma harrastus on tämä blogi.


Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Ai että, kun saiskin sen pari lasillista ottaa, haha. Mutta tuota tähän en oikein osaa vastata… en käytä Spotifytä :P Yleensä laitetaan vuorotellen biisejä tulemaan, mun vuorolla hyvin usein soi Him, Michael Monroe, Avenged Sevenfold tai hyvin joukkoon liittymättömänä JVG, haha :D

Koko poppoon löhöhetki <3

Noloin teeveeohjelma josta pidän: Varmaan kaikki mun kattomat ohjelmat on muiden mielestä noloja, haha. En edes muista, koska olisin telkkaria kattonut suorana, onneksi voi tallentaa! Minkäs mä tähän paljastaisin...hmm... Tuuri? :D

 Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Hmm… tätä pitäis varmaan kysyä muilta? Mutta olisko joku pasta tai lihapullat? Niitä meillä syödään aika paljon ja tuntuu aina uppoovan. Leivonnaisista ehkä sitten marjakakku, jota aina aina pyydetään, kun meille tullaan kahville.

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Katson jotain ohjelmaa, jossa tapahtuu surullisia tai ihania asioita. Multa on kielletty elokuva Marley & Me, koska itken ihan hulluna.

Lapsuuteni lempilelu: Varmaan muitakin, mutta itselle tulee mieleen sellainen pieni mintunvihreä ukkeli, joka nimettiin veljeni kanssa munakupiksi… :D Siitä joskus taidettiin ihan taistella, että kumman on.

Lempilelu nykyään: Jaahas… kai tähän on ”tylsästi” vastattava samoin kuin moni muu: mun tärkeimmät omput eli iPhone 7 Plus ja Macbook Pro. Noista jos pitäisi jommasta kummasta luopua, niin olisi kyllä vaikea päätös :P

Salainen paheeni: Nettishoppailu… tai no miten sen ilmaisisi. Surffaan nettikauppoja ja laitan kaiken ihanan ostoskoriin ja vielä lopuksi perkaan sieltä, että mitä en tarvitse sittenkään. Ja ei, en paina tilaa-painiketta. Haaveilen siis vaan ja saatan käyttää tähän tunteja :D

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Näin raskaana ollessa suklaa. Tai ylipäätään normaalia enemmän herkuttelu. Hups.


Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: "Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan". Jos mulle ollaan ilkeitä ja sanotaan rumasti, niin en enää jaksa esittää kivaa ja koittaa olla se osapuoli, joka korjaa tilanteen. Parhaat ihmiset pysyvät ympärillä ja uusia ihania tyyppejä tulee varmasti vastaan elämän aikana :) Elämä on liian lyhyt märehtimiseen, siksi vaihdan uuden lehden ja unohdat ilkeät ihmiset. Ennen annoin aina monesti anteeksi ja nieleskelin kaikki sanomiset, mutta nykyään ei energia tai mielenkiinto riitä.


Kiitos vielä Oona hauskasta haasteesta ja kivaa viikonloppua kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Haha kielsitkö ihan ite vai onko leffa seura todennut ettei tota marleyta voi katsoa sun kanssa?😂🙈 mie oon opetellu nielemään itkuni, kun mies alkaa aina nauramaan 😆 usein kyllä itkettää, ihan sama mitä katotaan telkkarista 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No melkein vois sanoa, että kumpikin :D :D :D
      Pahimpia ton leffan lisäksi on kaikki pomo piilossa jne. tyyppiset, joissa lopussa itken aina... :D

      Poista