Kaksplus.fi

maanantai 10. huhtikuuta 2017

Mommy survival kit

Mä oon niin uskomattoman otettu tästä! Ai että! En voi uskoa, että ihana Jenni on nähnyt näin paljon vaivaa mun eteen, kiitos <3 Mua on hieman harmittanut, että en taaskaan saanut Baby Shower juhlia. Danielia odottaessa niitä kovasti odotin ja päätin, että seuraavalla kerralla järkkään vaikka itse itselleni, jos sellaisia ei tule. No enpä järkännyt eikä tullut. Ihanasti mua on silti hemmoteltu <3 Ehkä mä vielä joskus pääsen kyseisiin juhliin sitten osallistujan tai järjestäjän roolissa :)


Ensin sai vauva hemmottelua vaippakakun merkeissä. Tää ihanuus sisälsi kaikkea mahdollista ja aivan ihania vaatteita! Tän taisinkin jo esitellä aikaisemmin, mutta se sisälsi siis vaippoja, kosteuspyyhkeitä, tutteja, tuttinauhan ja ihania Newbien vaatteita. Muistinkohan kaiken? Ihania ja käytännöllisiä juttuja joka tapauksessa.


No nyt mut yllätettiin uudestaan ja Jenni oli kasannut mulle tällaisen Mommy survival kitin! Tää on ihan huippu! Ja mikä ihaninta sisälsi järjettömän kasan herkkuja :P On näistä onneksi vielä osa jäljellä, vaikka paketin sainkin jo hetki sitten, haha!


Sitten täältä löytyi skumppaa ja skumppalaseja, jotka odottelee kesää. En malta oottaa sitä hetkeä, kun voin omalla terassilla napata lasillisen skumppaa ja syödä mansikoita ja vaan olla hetken, ah. Haaveita pitää ainakin olla :P


Hemmottelua kasvonaamioiden muodossa, pehmoisia sukkia, jalkakylpyyn suolaa ja ties vaikka mitä! Tällaiset käytännölliset ja oikeesti käyttöön tulevat jutut on mun mielestä parhaita :)


Ihan ehdoton ykkönen oli paketista paljastunut lasipurkki. Ohjeistus oli, että aina jos on huono päivä tai oikein ketuttaa, niin purkin saa avata ja napata sieltä yhden jutun. No mähän en meinannut millään raaskia avata purkkia, mutta onneks lopulta avasin! IHANA idea <3 Purkki siis sisältää tsemppauksia, jotka saa paremmalle tuulelle! Enpä olis ite keksinyt ja kyllä tässä hormonihuuruissaan tuli muutama (ilon)kyynel, kun tuollaisen tuolta nappasi vaikean päivän päätteeksi! :)



Sellainen ihanaakin ihanampi Mommy survival kit! En siis päässyt koskaan kokemaan vauva höttö juhlia, mutta onneksi sain tällaista ihanaa hemmottelua viimeisten viikkojen iloksi :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti